اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد خیریه بی‌نظیر بوتو:

ایران برای سرمایه‌گذاری در پاکستان ظرفیت‌های زیادی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد خیریه بی‌نظیر بوتو پاکستان گفت: ایران برای سرمایه‌گذاری در کشور پاکستان و هم‌چنین پاکستان برای سرمایه‌گذاری در ایران ظرفیت‌های زیادی دارند.

ایران برای سرمایه‌گذاری در پاکستان ظرفیت‌های زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرزانه راجا عصر امروز در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی تشکر می‌کنیم که این فرصت را برای ما فراهم کردند که به این استان سفر کنیم.

رئیس بنیاد خیریه بی‌نظیر بوتو با بیان اینکه هم‌چنین یک نشست حرفه‌ای با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) داشتیم و درباره نوع همکاری و کمک به افراد فقیر تبادل‌نظر کردیم، افزود: در همین ارتباط تفاهم‌نامه‌ای نیز برای کمک به مردم فقیر و محروم میان ما و کمیته امداد امام خمینی(ره) امضاء شد.

راجا اظهار داشت: علاوه بر کمک به مردم فقیر و محروم آن چیزی که مورد درخواست من در این سفر است روابط تجاری دوجانبه است.

وی با تأکید بر اینکه من اهل ایالت پنجاب هستم، ادامه داد: در پنجاب 70 درصد زندگی مردم وابسته به کشاورزی است به همین دلیل از نظر من تجارت منطقه‌ای امری بسیار مهم است.

رئیس بنیاد خیریه بی‌نظیر بوتو پاکستان تصریح کرد: اگر ما به روابط جهانی نگاه کنیم امروزه به تجارت منطقه‌ای اهمیت داده می‌شود زیرا تجارت منطقه‌ای مهم‌تر از دیگر تجارت‌هاست.

وی با درخواست از استاندار خراسان‌رضوی برای سفر به کشور پاکستان و بازدید از ایالت‌های این کشور افزود: در این بازدیدها از پاکستان مشاهده خواهید کرد که مردم چگونه زندگی می‌کنند و نوع روابط تجاری چگونه است.

راجا ادامه داد: من نه به عنوان یک سیاست‌مدار بلکه به عنوان فردی که سال‌ها کار تجاری کرده می‌دانم که چگونه ما می‌توانیم نیازهای یکدیگر را برطرف کنیم.

رئیس بنیاد خیریه بی‌نظیر بوتو در پاکستان افزود: مشاهده کردم که جمهوری اسلامی ایران برای سرمایه‌گذاری در پاکستان ظرفیت‌های زیادی دارد و در پاکستان نیز سرمایه‌گذاران می‌توانند در کشور شما سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به این دیدگاه ما می‌توانیم روابط تجاری روشنی داشته و سطح تجارت خودمان را گسترش بدهیم، افزود: در مورد همکاری‌های کمیته امداد و هم‌چنین برنامه حمایت از مردم فقیر در پاکستان با وجودی که میلیون‌ها پول در این کشورها است هنوز هم هر دو طرف نمی‌توانند نیازهای محرومان را برطرف کنند.

راجا با بیان اینکه واقعیت این است که ما نمی‌توانیم به مردم فقیر بگوییم صبر کنید تا اقتصادمان شکوفا شود،‌ عنوان کرد: به همین دلیل ما به طور هم‌زمان می‌توانیم هم برای سیاست‌گذاری اقتصادی فعالیت ‌کنیم و هم به مردم فقیر و محروم کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌مداران ما ملاقات‌های زیادی داشته و به تفاهم‌هایی نیز رسیده‌اند که همه آنها نیز در جریان درستی قرار گرفته،‌ خاطرنشان کرد: اما نکته‌ای که باید تأکید کنم این است که کار باید به سرعت انجام شود زیرا زمان منتظر نخواهد ماند و ما باید با همکاری‌های مشترک، دشمنانمان را ناکام بگذاریم. 

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول