اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت و تجارت کرمان:

سرمایه‌گذاری براساس اولویت‌های کرمان حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی درخواست داریم تا براساس سند توسعه استان کرمان و اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان عمل کنند.

سرمایه‌گذاری براساس اولویت‌های کرمان حمایت می‌شود

محمد عابدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به ظرفیت استان کرمان در دو بخش معدن و کشاورزی و تهیه سند توسعه استان براساس این دو بخش اظهار داشت: به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود بر اساس محور توسعه استان در دو بخش صنایع فرآوری تبدیلی کشاورزی و صنایع تبدیلی مواد معدنی سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران در این دو بخش خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذارانی که در این دو بخش وارد می‌شوند با ارائه تسهیلات ایجاد پروژه و تسهیلات سرمایه در گردش حمایت می‌شوند.

عابدی‌نژاد افزود: چنانچه این سرمایه‌گذاران برای انجام پروژه‌های خود نیاز به واردات ماشین‌آلات داشته باشند، برای ترخیص ماشین‌آلات از گمرک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخش صنعت و سرمایه‌گذاری در آن به دلیل تخصصی بودن بسیار حساس است، گفت: شایسته است برای ورود به این بخش با آگاهی کامل و مشورت با مشاورین صنعت و یا شرکت‌های معتبر مشاوره‌ای سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در استان کرمان بیان داشت: به لطف الهی در چهار سال آینده به طور متوسط  تنها در پروژه‌های بزرگ در هر سال بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان داشت این تغییر ناگهانی اقتصادی در کرمان، این استان را به یکی از استان‌های دارای پروژه‌های مرجع و قطب فولاد کشور تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول