اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان:

پیشرفت فوتسال همدان مستلزم سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان پتانسیل فوتسال همدان را خوب و در حال رشد خواند و گفت: اما پیشرفت بیشتر مستلزم سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه است.

پیشرفت فوتسال همدان مستلزم سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه است

مهدی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه متولد سال 60 و دارای لیسانس تربیت بدنی است، اظهار کرد: در حال حاضر نیز دبیر ورزش هستم و سال‌هاست در تیم‌های استانداری، فرمانداری، خانه جوان و شهرداری بازی کرده‌ام.

وی گفت: مربیگری را در سال 87 در تیم نونهالان شهید اولیایی مقدم و نوجوانان و جوانان انصار آغاز کردم. به مدت هشت سال در تیم‌های پایه شهرداری نیز مربیگری کرده‌ام.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان در مورد تیم فوتسال علیصدر ابراز کرد: تمام تیم را با اختیار کامل خودم بسته‌ام و یکی از شرایط‌های قراردادم نیز داشتن کامل اختیارات فنی در این تیم بود و در بستن این تیم صد درصد بازیکنان را بومی انتخاب کردیم چند بازیکن تستی از شهرهای اصفهان، قزوین و تهران آمدند اما به دلیل اینکه کیفیت این بازیکنان همسطح بازیکنان ما بود اولویت را بازیکنان همدانی قرار دادیم.

وی اضافه کرد: این تیم را برای صعود بسته‌ایم، اما هر تیمی در مقطع وارد شدن به هر لیگی بنا را بر ماندن می‌گذارد اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که صعود کنیم.

امینی درباره گروهی که در آن قرار دارند نیز گفت: گروه خیلی خوبی است و تیم‌های قدری در آن بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: به نظر من تیم‌های شمال از نظر کیفیت از تیم‌های جنوب با کیفیت‌تر هستند و بیشتر در زمینه فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنند همچنین جدی‌ترین حریفان ما در این گروه افسون پلاست کاشان و مقاومت البرز هستند.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان پتانسیل فوتسال همدان را خوب و در حال رشد توصیف کرد و ابراز داشت: اما پیشرفت بیشتر مستلزم سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه است.

وی ابراز کرد: از زمانی که همدان فعالیت بیشتری در زمینه فوتبال کرده تعدادی از بازیکنان فوتسال جذب فوتبال شده‌اند.

امینی دلیل عدم توجه به فوتسال در کشور ما را سرمایه‌گذاری عجیب مالی در فوتبال دانست و گفت: این در حالی است که سال‌هاست فوتبال افتخاری در سطح آسیا و جهانی برای کشور کسب نکرده، اما فوتسال ایران قدرت برتر آسیا است و در جهان جزو چهار تیم برتر است.

وی درباره نتایج تیم تا این هفته گفت: از نتایج رضایت ندارم در بازی اول سایپا اردبیل را در همدان 7 بر 5 شکست دادیم و در بازی دوم باربن قزوین را در قزوین 4 بر 3 شکست دادیم اما از هیچ کدام از نتایج رضایت ندارم زیرا نتیجه بهتر از این‌ها باید می‌شد، اما در شروع لیگ خوب است.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان در پاسخ به توقف خانگی در هفته سوم در خانه برابر شهرداری نکاء عنوان داشت: ما در این بازی موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم و با بی‌تجربگی بازیکنان در ضربات آخر متوقف شدیم اگر بازی به طور عادی ادامه پیدا می‌کرد با اختلاف شهرداری نکاء را شکست می‌دادیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر ما روزی 1.5 تا 2 ساعت تمرین داریم تا ایرادهای تیم خود را در سه بازی گذشته برطرف کنیم، هر اندازه از لحاظ شخصیت قهرمانی، روحی و روانی و بدنسازی بیشتر تلاش کنیم موفق‌تر هستیم.

امینی با بیان اینکه میانگین سنی بازیکنان ما بین 18 سال تا 24 سال است، گفت: از مسئولان و مردم همدان می‌خواهم بیشتر به ما توجه کنند و تیم علیصدر را بیشتر ببینند تا بتوانیم از امتیاز این تیم و حیثیت فوتسال استان دفاع کنیم.

علیصدر هم‌اکنون با 3 بازی، 2 برد و یک تساوی و 7 امتیاز در رتبه 4 جدول 12 تیمی قرار دارد.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول