اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر خواستار شد

چاره‌اندیشی نخبگان برای حل مشکلات سرمایه‌گذاری در بوشهر

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به نقش و جایگاه سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و بازرگانی در استان، نخبگان این دو بخش برای رفع مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

چاره‌اندیشی نخبگان برای حل مشکلات سرمایه‌گذاری در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در جمع مدیران حوزه اقتصاد و بازرگانی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با وجود 707 کیلومتر مرز دریایی و تاسیسات عظیم نفت و گاز، ظرفیت‌های بی‌نظیری برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی دارد.

صفایی‌بوشهری گفت: باید حمایت سیاسی و جانبی از تولیدکنندگان ایرانی و داخلی شود.

وی با بیان اینکه باید از ورود کالاهای خارجی جلوگیری شود تاکید کرد: باید فرهنگ خرید کالاهای داخلی نهادینه شود.

وی برای جلوگیری از شکست‌های اقتصادی صنعتگران بوشهری یادآور شد: صنعتگران و تولیدگران بوشهری باید نشست‌های کارشناسانه با مسئولان داشته باشند و بسته پیشرفت صنعت بوشهر در افق 1404 را طراحی کنند.

صفایی‌بوشهری خواستار مطالعه‌ کلان اقتصاد بوشهر با حضور صنعتگران بوشهر، نخبگان اقتصادی و مسئولان استانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: صنعت‌گران استانی باید دارای جامع شناسی و روان شناسی فروش در استان باشند.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از بیانات خود افزود:  کارگروه حمایت از سرمایه در استانداری باید از تولید کنندگان و سرمایه گذاران استان حمایت کند.

وی با بیان اینکه باید بحران‌های اقتصادی را با دانش اقتصادی، تولید و مدیریت کارآمد از بین برد افزود: باید در ایران به‌ویژه استان بوشهر سامانه حمایت علمی با آخرین سیستم‌های حمایتی از تولید ملی و کار و سرمایه داخلی طراحی شود.

امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود با انتقاد از روش حمایتی مالی بانک‌ها از صنعتگران و بیان اینکه سیستم بانکداری در ایران بیمار است خواستار بازبینی و اصلاح روش حمایتی بانک‌ها از صنعتگران شدند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول