اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دامغان انجام شد

صدور 100 فقره موافقت اصولی و پروانه برای واحدهای صنعتی و کوچک

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: این مدیریت 100 فقره موافقت اصولی، پروانه تأسیس و بهره‏برداری برای واحدهای صنعتی و کوچک روستایی در دامغان صادر کرده است.

صدور 100 فقره موافقت اصولی و پروانه برای واحدهای صنعتی و کوچک

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، عباس علیان‏نژاد اظهار کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دامغان در ماه گذشته 100 فقره موافقت اصولی، پروانه تأسیس و بهره‏برداری برای واحدهای صنعتی و کوچک روستایی در این شهرستان صادر کرده است.

وی افزود: علاوه بر این، تبدیل 300 تن سبوس دولتی به 900 تن کنسانتره و توزیع آن بین دامداران، نظارت بر مراکز جمع‏آوری شیر، برق‏رسانی به سه حلقه چاه کشاورزی، نظارت بر مجوزهای تبصره چهار ماده یک و برگزاری دوره‏های ترویجی، آموزشی و مهارتی به حجم 411 نفر روز از فعالیت‏های این مدیریت در بخش‏های امور دام، ترویج و  امور اراضی در ماه گذشته بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان ایجاد سایت ثبت مشخصات بهره‏برداران با چهار دستگاه رایانه و کاربر، عقد قرارداد اجاره واگذاری کمیسیون ماده 32-31، نظارت بر نحوه واگذاری 13 قطعه زمین، نقشه‏برداری از 350 هکتار اراضی، انتقال قطعی 114 هکتار از اراضی واگذاری مشاع و انتقال قطعی 46 هکتار از اراضی واگذاری کمیسیونی را از دیگر فعالیت‏های این مدیریت در بخش‏های امور دام، ترویج و امور اراضی دانست.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول