اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان خبر داد:

اتریش میزبان قایقرانان اصفهانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: در صورت برطرف شدن مشکل ویزا، شاهد اعزام تیم منتخب رفتینگ ایران با حضور ورزشکاران اصفهانی این تیم به رقاب‌های بین‌المللی اتریش هستیم.

اتریش میزبان قایقرانان اصفهانی

سیدهادی قاضی‌‌عسگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم انتخابی رفتینگ ایران که تمام اعضای آن از ورزشکاران اصفهانی هستند در صورت برطرف شدن مشکل ویزا در آخر همین ماه روانه این کشور اروپایی می‌شوند.

وی تأکید کرد: در صورت مساعد نشدن اعزام قایقرانان اصفهانی به رقابت‌های اتریش، ورزشکاران اصفهانی خود را برای رقابت‌های قایقرانی کاپ اروپا در تابستان سال جاری آماده می‌کنند.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان اشاره‌ای به ملی‌پوش قایقرانی اصفهانی تیم ملی قایقرانی کرد و گفت: احمدرضا طالبیان که جواز سهمیه المپیک را دریافت کرده در تست مجدد تیم ملی توانسته برای بار دیگر رکورد را شکسته و عنوان بهترین قایقران را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: نیما حجتی دیگر قایقران اصفهانی نیز که سه دوره مقام قهرمانی آسیا را به دست آورده خود را برای رقابت‌های کاناپولوی لهستان که در مرداد‌ماه برگزار می‌شود آماده می‌کند.

قاضی‌عسگر در مورد تقویم ورزشی هیئت قایقرانی استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل مشکلات آبی اصفهان در دو سال اخیر نمی‌توان برنامه‌های قاطعی مدنظر قرار داد، تصریح کرد: با وجود مشکلات این تقویم از طرف هیئت به طور تقریبی کامل شده است.

وی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت قایقرانی استان اصفهان را در سال جاری کشف استعدا‌د‌های ناب این رشته ورزشی و ارتقای سطح کمی و کیفی این ورزشکاران عنوان کرد.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اردیبهشت‌ماه سال جاری یک دوره مربیگری درجه سه از طرف هیئت قایقرانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی هیئت قایقرانی استان اصفهان از هفته دوم اردیبهشت‌ماه در دو مکان اسکله قایقرانی خواجو و استخر ساحل آغاز می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول