اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی مازندران خبر داد

حضور 3 بازیکن مازندرانی در رقابت‌های جهانی قایقرانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی مازندران گفت: برای حضور در مسابقات کانوپلوی بانوان جهان در لهستان سه بازیکن و یک مربی از مازندران در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

حضور 3 بازیکن مازندرانی در رقابت‌های جهانی قایقرانی

محمد نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این اردو که هم‌‌اکنون با حضور ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران بر پا است، قایقرانان زن جوان مازندرانی نیز حضور دارند.

وی گفت: در این اردو 18 ملی‌پوش قایقران شرکت دارند که ترانه کامیاب، تکتم آخوندزاده و یگانه علی‌نژاد به عنوان سه ورزشکار مازندرانی در قسمت کانوپلو در این اردوی آمادگی به سر می‌برند.

نوروزی تصریح کرد: ملی‌پوشان در این اردو برای آمادگی بیشتر در رقابت‌های قایقرانی سال 2012 قهرمانی جوانان جهان در لهستان آماده می‌شوند.

رئیس هیئت قایقرانی مازندران ابراز داشت: در این اردو در کنار سه ورزشکار مازندرانی، سارا طاهایی از مربیان با تجربه مازندرانی در کادر فنی تیم ملی بانوان قایقرانی جوانان کشور نیز حضور دارد.

این مسئول افزود: با توجه به میزان آمادگی بالای قایقرانان جوان مازندرانی استفاده این بازیکنان در ترکیب اصلی تیم ملی کانوپلو در رقابت‌های جهانی لهستان توسط مربیان دور از دسترس نیست.

وی در پایان اذعان داشت: مازندران از نعمت خدادادی دریا و رودخانه‌های زیادی بهره‌مند است و با توجه به نیاز ضروری این ورزش به آب، مسئولان استان و شهرستان‌ها به ویژه ورزشی باید توجه ویژه‌ای به این رشته آبی داشته باشند.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول