اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مراغه در مجلس خبر داد:

ایجاد پیست قایقرانی آب‌های خروشان در مراغه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی از ایجاد پیست قایقرانی آب‌های خروشان در رودخانه "صوفی‌چای" خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت هیئت قایقرانی کشور و شهرداری مراغه اجرا می‌شود.

ایجاد پیست قایقرانی آب‌های خروشان در مراغه
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، یوسف نجفی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از دو طرح عمرانی ساماندهی فاز دوم رودخانه صوفی چای و پیست دو چرخه سواری حاشیه این رود با اعتبار 7 میلیارد ریال از اختصاص 10‌ میلیارد ریال برای اجرای طرح ساماندهی‌ رودخانه "صوفی‌چای" در سال آینده خبر داد.
وی افزود: امسال از محل اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها 20 میلیارد ریال به مراغه اختصاص یافته که 50 درصد آن صرف اجرای طرح ساماندهی فاز سوم رودخانه "صوفی‌چای" می‌شود.
وی همچنین از ایجاد پیست قایقرانی آب‌های خروشان در رودخانه "صوفی‌چای" خبر داد و افزود: این طرح با مشارکت هیئت قایقرانی کشور و شهرداری مراغه اجرا می‌شود.

تصویب طرح جامع شهر مراغه در وزارت مسکن و شهرسازی
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای ا‌سلامی در ادامه گفت: در سه سال گذشته 200 میلیون ریال برای توسعه زیرساخت‌های مخابرات، 70 میلیارد ریال برای بازسازی شبکه سنتی فاضلاب، 15 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های گازرسانی در مراغه هزینه شده است.
نجفی همچنین از تصویب طرح جامع شهر مراغه خبر داد و افزود: طرح جامع شهر مراغه در وزرات مسکن و شهرسازی با محوریت توسعه گردشگری و عمرانی به تصویب رسیده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول