اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی اصفهان:

واگذاری استخر ساحل به هیئت قایقرانی قطعی نیست

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت قایقرانی اصفهان گفت: تا زمانی که تفاهم‌نامه رسمی امضا نشود، واگذاری استخر ساحل به هیئت قایقرانی قطعی نیست.

واگذاری استخر ساحل به هیئت قایقرانی قطعی نیست
هادی قاضی‌عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس توافقاتی که با اداره کل تربیت‌بدنی استان اصفهان صورت گرفته است، مقرر شده استخر ساحل در اختیار هیئت قایقرانی قرار گیرد.
وی ادامه داد: به صورت شفاهی توافقات لازم صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مدیریت این استخر در اختیار هیئت قرار می‌گیرد.
دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان با اشاره به بازسازی استخر ساحل بیان کرد: بازسازی استخر که از مدتی قبل آغاز شده همچنان ادامه دارد و احتمالا تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد.
وی با بیان اینکه در هفته جاری تکلیف مدیریت آینده هیئت مشخص می‌شود، تصریح کرد: واگذاری مدیریت ساحل به هیئت، در صورتی که رقم اجاره بالا نباشد، به سود هیئت قایقرانی است.
قاضی‌عسگر ادامه داد: با توجه به خشک شدن رودخانه زاینده‌رود، مشکلات زیادی برای تمرین ورزشکاران وجود دارد و واگذاری مدیریت استخر انقلاب می‌تواند تا حدودی این مسائل را حل کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول