اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت قایقرانی آذربایجان غربی خواستار شد:

احداث پیست استاندارد قایقرانی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی آذربایجان غربی گفت: به یک پیست استاندارد قایقرانی در دهکده المپیک واقع در جاده مهاباد نیاز داریم.

احداث پیست استاندارد قایقرانی در آذربایجان غربی
عباس شادمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در استان آذربایجان غربی داور بین‌المللی ملی در اکثر رشته‌های قایقرانی داریم همچنین داور درجه 1، 2 و 3 و نیز مربیان ملی و بین‌المللی در آذربایجان غربی وجود دارد و بیشتر ورزشکاران استان آذربایجان غربی توسط  مربیان ملی و بین‌المللی آموزش می‌بینند.
وی با بیان اینکه شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، بوکان و نقده از فعال‌ترین هیئت‌ها را دارند، تصریح کرد: شهرستان‌های آذربایجان غربی در رشته‌های قایقرانی نیاز به رسیدگی بیشتری دارند.
شادمان خاطرنشان کرد: در مسابقات قایقرانی که در شهر دوحه قطر برگزار شده بود حتی یک نفر هم از استان آذربایجان غربی برای شرکت در مسابقات نداشتیم که این امر نشان دهنده ضعف ما در ورزش قایقرانی است و باید بیشتر در این زمینه کار شود.
این مسئول اعلام کرد: باید جلسات تخصصی در استان آذربایجان غربی برگزار شود تا زمینه‌های پیشرفت و قهرمانی در ورزش  استان آذربایجان غربی را بررسی کرد.
شادمان تصریح کرد: ما باید همانند کشورهای چک، رومانی و اسلوونی با سایر هیئت‌های قایقرانی در سایر کشورها همکاری کنیم و به ورزشکاران دیگر رشته‌ها قایقرانی آموزش دهیم و زمینه‌های رقابت‌ها را بیشتر کنیم تا از استعدادهای آنها در زمینه‌های مختلف مانند شرکت در مسابقات بهره گیریم.
وی با بیان اینکه رشته‌های قایقرانی را در میان هیئت‌های شهرستان‌ها تقسیم‌بندی کرده‌ایم، گفت: هیئت شهرستان‌های بوکان‌، شاهین‌دژ و تکاب در رشته‌های کانوپلو، هیئت شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت در رشته آب‌های خروشان، هیئت شهرستان‌های مهاباد و میاندوآب در رشته‌ بادبانی، هیئت ارومیه و نقده در رشته‌های روئینگ‌، آبهای آرام و کانوکایاک فعالیت دارند.
شادمان با بیان اینکه پیست استاندارد در استان آذربایجان غربی وجود ندارد، گفت: اگر چه در سد شهرچایی ارومیه که با تلاش مسئولان احداث شده است مقام‌هایی را کسب نمودیم اما، نیاز به احداث یک پیست استاندارد در دهکده المپیک واقع در جاده مهاباد نیاز داریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول