اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزراش فارس از وضعیت هیئت قایقرانی اصفهان؛

هیئت قایقرانی بدون نایب رئیس در کشاکش اختلافات هیئت و تربیت بدنی

خبرگزاری فارس: در شرایطی که بیش از یک سال است که هیئت قایقرانی استان اصفهان نایب رئیس بانوان ندارد، اختلاف نظر به وجود آمده بین هیئت قایقرانی استان اصفهان و اداره کل تربیت بدنی موجب شده تا این هیئت با وجود بازیکنان ملی‌پوش همچنان بدون نایب رئیس بانوان به فعالیت خود ادامه دهد.

هیئت قایقرانی بدون نایب رئیس در کشاکش اختلافات هیئت و تربیت بدنی
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از انتخاب سلمان قاضی عسگر به عنوان رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان، رای به ادامه فعالیت محبوبه صنعتی داده شد اما بعد از گذشت مدتی، صنعتی از مسئولیت خود استعفا کرد.
با استعفای صنعتی، هیئت قایقرانی استان اصفهان تا به امروز بدون نایب رئیس بانوان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، این در حالی است که این هیئت در بخش بانوان تعداد زیادی بازیکن ملی‌پوش دارد اما به دلیل نبود نایب رئیس بانوان، مشخص نیست که چه کسی در هیئت مسئولیت نظارت بر فعالیت بانوان را داشته و بانوان قایقران استان باید مشکلات خود را از طریق کدام مسئول حل و فصل کنند.
 
*دبیر هیئت قایقرانی: باید نایب رئیس را خودمان معرفی کنیم
با ادامه‌دار شدن فعالیت هیئت قایقرانی بدون رئیس، معاونت ورزش بانوان اداره کل تربیت بدنی از مسئولان هیئت خواست تا نسبت به معرفی نایب رئیس اقدام کنند، هیئت نیز با تأخیر فردی را به عنوان نایب رئیس بانوان به اداره کل معرفی کرد اما وی مورد تایید قرار نگرفت تا کماکان این هیئت نایب رئیس بانوان نداشته باشد.
دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان با اشاره به معرفی نایب رئیس پیشنهادی به اداره کل تربیت بدنی استان گفت: هیئت قایقرانی شرایط خاص خود را دارد و باید فردی به این سمت منصوب شود که امکان فعالیت با هیئت‌رئیسه و دبیر هیئت را داشته باشد و با آنها هماهنگ باشد.
هادی قاضی عسگر ادامه داد: معاونت بانوان اداره کل تربیت بدنی فرد پیشنهادی ما را نپذیرفته و فرد دیگری را معرفی کرده است، اما هیئت تمایلی برای همکاری با وی ندارد و ترجیح می‌هد که در انتخاب نایب رئیس بانوان استقلال کاری داشته باشد.
 
*کعبی زاده: هیئت قایقرانی ملزم به معرفی فرد پیشنهادی است
معاون بانوان اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان طی فعالیت یک ساله و نیمه خود در این اداره کل اقدام به ساماندهی بخش بانوان هیئت‌های ورزشی کرده است.
صدیقه کعبی‌زاده در مورد بحث نایب رئیس بانوان نداشتن هیئت قایقرانی استان اصفهان ضرب‌الاجلی را برای هیئت مشخص کرده است تا هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی نایب رئیس بانوان اقدام کنند.
وی در این مورد گفت: فردی باید به عنوان نایب رئیس هیئت معرفی شود که علاوه بر دارا بودن شاخص مدیریتی، بتواند ارتباط خوبی را با فدراسیون برقرار کند، همچنین جامعه قایقرانی استان وی را قبول داشته باشد و انعطاف‌پذیری لازم  را برای عبور از شرایط بحرانی داشته باشد نه اینکه خود به بحران دامن بزند.
 
*ملی‌پوش بانوان: نمی‌دانم هیئت نایب رئیس بانوان دارد یا خیر؟
با عدم وجود نایب رئیس بانوان در هیئت قایقرانی استان اصفهان، دقیقاً مشخص نیست که فعالیت‌های مربوط به حوزه بانوان زیر نظر کدام واحد هیئت انجام می‌شود ولی نکته قابل تأمل اینجاست که بانوان قایقران اصفهانی به ویژه ملی‌پوشان سال‌هاست که به چنین وضعیتی عادت کرده‌اند و روال کاری خود را بدون نایب رئیس پی می‌برند.
بهنوش رحمانی یکی از ملی‌پوشان تیم ملی کانوپولو است که با این تیم به چهار عنوان قهرمانی آسیا دست یافته است، اما وی مدعی است که حتی خبر دعوت شدن به تیم ملی و مسائل مربوط به آن را نه از طریق هیئت بلکه به واسطه رسانه‌ها و مربیان تیم ملی و هم بازیانش مطلع می‌شود.
وی در این‌ مورد گفت: ما سال‌هاست که عادت کرده‌ایم که مسائل خود را به طور مستقیم از طریق فدراسیون پیگیری کنیم و ارتباطی با هیئت نداریم.
این ملی پوش با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به وضعیت نایب رئیس هیئت افزود: اطلاعی از وضعیت هیئت و اینکه چه کسی مسئولیت بانوان را بر عهده دارد ندارم زیرا ارتباطی با هیئت وجود ندارد که بخواهیم از این موارد اطلاع به دست بیاوریم.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول