اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون قایقرانی:

کسب سهمیه المپیک اولویت فدراسیون قایقرانی است

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون قایقرانی با اشاره به تلاش‌های این فدراسیون برای رسیدن به اهداف مدنظر، کسب سهمیه المپیک را از اولویت‌های فدراسیون قایقرانی عنوان کرد.

کسب سهمیه المپیک اولویت فدراسیون قایقرانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا سهرابیان صبح امروز در مجمع عمومی سالانه هیئت قایقرانی استان کردستان در سنندج، با بیان اینکه این فدراسیون در حال حاضر از مربیان تحصیل‌کرده و باتجربه‌ای برخوردار است اظهار داشت: اگر مربیان تحصیل‌کرده نتوانند در عمل فعالیت خوبی داشته باشند، مجبوریم توسط مربیان سنتی و با تجربه ورزشکاران را آموزش و برنامه‌های خود را عملیاتی کنیم.

به گفته دبیر فدراسیون قایقرانی، ورزشکاران نباید تضاد داشته باشند، بلکه باید با همکاری و تعامل با همدیگر برای رسیدن به اهداف تلاش کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه توقع و انتقادات ورزشکاران بسیار بالا رفته است، ادامه داد: مدیران باید زمینه برآورده کردن نیازهای آنان را فراهم کنند تا ورزشکاران از آسیب‌ها و مشکلات موجود در جامعه دور شده و به ورزش رو بیاورند.

به گفته سهرابیان، حرکت و سوق دادن ورزشکاران و جوانان به سمت ورزش می‌تواند آنان را از مسیر آسیب‌های اجتماعی دور کند.

وی با بیان اینکه سلامتی ذهنی و روحی ورزشکار یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این فدراسیون است، گفت: مشغول بودن ذهن و افکار ورزشکار مانع هماهنگی آنان با گروه و تیم می‌شود در نتیجه آنان را از مسیر موفقیت و پیشرفت دور می‌کند.

دبیر فدراسیون قایقرانی ظرفیت ورزش قایقرانی در کردستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: ورزشکاران و قایقرانان این استان باید با کنار گذاشتن کدورت‌ها در کنار هم قرار گیرند و برای رسیدن به جایگاه اصلی خود در کشور تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برای نخستین بار در تاریخ قایقرانی کشور دو نفر از ورزشکاران ما سهمیه المپیک کسب نموده‌اند اما باز کسب سهمیه بیشتر مسابقات المپیک در اولویت کاری این فدراسیون قرار دارد.

سهرابیان به جذب اسپانسر در این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: روسا و مدیران هیئت‌ها برای فعالیت بیشتر خود در این رشته ورزشی می‌توانند اسپانسر مالی جذب کنند.

وی از برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در کردستان خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری‌های مسئولان هیئت قایقرانی این استان کارهای اولیه برگزاری این کلاس‌ها انجام شده است و به‌زودی برگزار خواهند شد.

دبیر فدراسیون قایقرانی از ورزشکاران این استان خواست که فکر خود را از اختلافات و مسائل حاشیه‌ای که در تمام رشته‌های ورزشی وجود دارد بیرون بکشند و به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول