اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نوروز

مانور ستاد تسهیلات سفرهای استان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آستانه سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی مانور آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان در اردبیل برگزار شد.

مانور ستاد تسهیلات سفرهای استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز در ساختمان جمعیت هلال‌احمر اردبیل برگزار شد، استاندار اردبیل در سخنانی گفت: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان با توان و ظرفیت کامل به میدان آمدند تا سفر ایمن، راحت و کم دغدغه‌ای را برای هموطنان رقم بزنند.

سید حسین صابری با قدردانی از مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر راه و ترابری، پایانه‌ها، هلال‌احمر، پلیس راه و پایگاه‌های اورژانس در انجام خدمات شبانه‌روزی و آماده باش کامل در این ایام افزود: ما باید شرایطی را به وجود آوریم تا هموطنانمان در کمال آرامش و احساس رضایت ایام خوش نوروز را سپری کنند.

وی با اشاره به اهمیت خدمت بی‌منت به مردم و انجام برخی از فعالیت‌های سودمند در ایجاد رفاه و آسایش عمومی تصریح کرد: استان اردبیل به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی و توریستی و مواهب خدادادی همه ساله شاهد حضور میلیونی مسافران در ایام نوروز است که امسال پیش‌بینی می‌کنیم این سفرها با گستردگی خاص با توجه به افتتاح راه اصلی اردبیل – سرچم انجام شود.

این مسئول از جوانان پرشور و علاقمند به خدمت در قالب نیروهای امداد و نجات و هلال‌احمر قدردانی کرد و اظهار داشت:‌ در یک فضای همدلی و همراهی می‌توان سفر ایمنی را برای مردم مهیا کرد.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت حفظ و احیای معنوی آبروی انسان‌ها را خاطر نشان کرد و ادامه داد: بر اثر غفلت و کم توجهی و بی‌بصیرتی شاهد آن هستیم که به حرمت انسان‌ها و ارزشمندی جایگاه آنها توهین‌هایی ناروا می‌شود که این اهانت‌ها دور از شأن و مرتبه برخی‌ها است.

صابری خاطر نشان کرد: چنین اهانت‌هایی پذیرفته شدنی نیست و ما در آستانه تحول طبیعت آرزو داریم بسیاری از ما نیز متحول شده و در حق منحرفان فقط دعا می‌کنیم تا به راه راست هدایت شوند.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اردبیل اضافه کرد: نباید به خاطر مسئولیت کوتاه مدت و زودگذر چند روزه با آبرو و حیثیت دیگران بازی کرد چرا که شایسته است در این ایام که همه به فکر تحول روحی، روانی هستند عده‌ای بخواهند ذائقه مردم را با برخی فضاسازی‌ها تلخ کنند.

در پایان این مراسم پنج دستگاه خودروی ست نجات به پایگاه امداد و نجات گردنه صائین، لنگان، لاهرود مشگین‌شهر، سربند پارس‌آباد و سرچم اردبیل واگذار شد تا در ایام نوروز 24 ساعته به ارایه خدمات بپردازند.

در پایان این مراسم نیروهای مستقر در حیاط جمعیت هلال‌احمر استان در قالب نیروهای خودرویی توانمندی خود را به نمایش گذاشته و در قالب اکیپ‌های امداد و نجات و پلیس راه به محل‌های مورد نظر عزیمت کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول