اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خواستار شد

تمرکزبخشی به فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر هرمزگان

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان خواستار فعالیت کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر این استان به طور متمرکز در ساختمان اداره میراث فرهنگی و گردشگری شد.

تمرکزبخشی به فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: ارائه خدمات خوب به گردشگران خواهان هماهنگی و همکاری تمام دستگاه‌های دست‌اندرکار در امور سفر و مباحث پیرامون آن است.

وی اظهار امیدواری کرد با افزایش ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد نیاز امور رفاهی و حمل و نقلی مسافران، مشکلی در این راستا در استان پیش نیاید و  مسافران با خاطره‌ای خوش هرمزگان را ترک کنند.

استاندار هرمزگان به شناساندن و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی استان به مسافران به ویژه طی ایام نوروز تاکید کرد.

وی در همین راستا گفت: باید کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفر استان نسبت به استقرار مراکز هدایت در ورودی تمام شهرهای استان مبادرت ورزد تا از این طریق علاوه بر شناسندن ظرفیت‌ها زمینه رفاه هر چه بیشتر مسافران را نیز فراهم آورد.

عزیزی همچنین خواستار استقرار متمرکز نمایندگان کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات سفر استان در ساختمان میراث فرهنگی شد و بیان داشت: این امر می‌تواند امور و مباحث پیرامون سفرهای نوروزی را بهتر پیش برده و در رفع مشکلات احتمالی نیز مدیریتی کاربردی‌تر داشته باشد.

وی در ادامه بخش حمل و نقل دریایی در هرمزگان را دارای اهمیتی فراوان خواند و بیان داشت: تمام دستگاه‌های مربوط با این حوزه باید با هماهنگی اداره بنادر و دریانوردی نسبت به تحقق سفرهای ایمن و مطلوب برنامه‌های خود را تنظیم کنند.

استاندار هرمزگان همچنین از شهرداری بندرعباس خواست نسبت به چاره‌اندیشی برای تسهیل در عبور و مرور پیرامون خیابان‌های بندر شهید حقانی در روزهای تعطیل چاره‌اندیشی کند.

عزیزی ادامه داد: شهرداری بندرعباس باید با بسیج تمام امکانات خود نسبت به فراهم‌آوری امکانات لازم در سطح شهر از جمله ایجاد فضاهای مطلوب برای برپایی کمپینگ‌ها اقدام کند.

وی تاکید کرد: این سازمان علاوه بر زیباسازی چهره و دیدمان شهر باید نسبت به برخورد با متکدیان معتاد و کارتن‌خواب‌ها نیز اقدامات مناسب را به عمل آورد.

عزیزی استاندار هرمزگان با بیان اینکه این استان و به ویژه جزایر از هدف‌های گردشگری در ایام نوروز به شمار می‌روند گفت: این امر سبب شده است که مسافران بیشترین توقف طی سفر نوروزی خود را در هرمزگان داشته باشند.

وی خواستار استفاده بهینه از فرصت به دست آمده برای معرفی جاذبه‌های استان شد و گفت: برخی‌ها فکر می‌کنند که تنها جزایر هرمزگان مثل کیش و قشم قابلیت گردشگری دارند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول