اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش آبپخش مطرح کرد

تکریم مسافران رویکرد آموزش و پرورش در ستاد تسهیلات سفر

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش آبپخش گفت: تکریم مسافران رویکرد آموزش و پرورش در ستاد تسهیلات سفر است.

تکریم مسافران رویکرد آموزش و پرورش در ستاد تسهیلات سفر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمود انتظامی عصر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش اظهار داشت: یکی از اهدافی که مسئولان بخش و اعضاء ستاد تسهیلات سفر باید همواره در این مسیر گام بردارند افزایش رفاه و آسایش مسافران نوروزی است که در این بخش اقامت می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش هرساله با تامین اقامتگاه مسافران نوروزی نقش مهم و حساسی را در ستاد تسهیلات سفر ایفا می‌کند و همواره رضایت مسافران نوروزی در این زمینه را شاهد بوده‌ایم.

انتظامی در همین راستا اذعان داشت: در سال‌های گذشته شاهد تعیین 4 مدرسه بعنوان اقامتگاه‌های مسافران نوروزی بوده‌ایم و این میزان در سال جاری به 6 مدرسه افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تمامی مدارسی که بعنوان اقامتگاه نوروزی مشخص شده‌اند از امکانات نسبی برخوردارند و زمینه لازم برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی در این اقامتگاه‌ها را فراهم کرده‌ایم.

این مسئول بیان داشت: در روزهای آتی شاهد تعیین مسئولین و اعضاء کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش و معرفی آنها به ستاد به منظور برنامه‌ریزی خواهیم بود.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش عنوان کرد: هرساله در ایام نوروز شاهد اقامت و اسکان مسافران نوروزی از سراسر کشور در شهر آبپخش هستیم و در این ایام با استفاده از راهکارهای تبلیغی باید برای معرفی جاذبه‌های عدیده گردشگری آبپخش به مسافران نوروزی بهره‌بریم.

انتظامی ادامه داد: یکی از رویکردهایی که آموزش و پرورش بخش آبپخش به عنوان کمیته اسکان مسافران نوروزی پیش رو دارد تکریم مسافران نوروزی است و از هیچ امری برای تحقق این امر والا دریغ نمی‌کنیم.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش تصریح کرد: ادارات بخش و اعضاء ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش باید امکاناتی را فراهم کنند که مسافران نوروزی با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول