اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان سرزمین اقوام، ایران کوچک - 11

مانور آماده‌باش ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای گلستان

خبرگزاری فارس: در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی با برپایی رژه یگان‎های موتوری شرکت‎کننده در ستاد دائمی تسهیلات سفر گلستان به طور رسمی پذیرای مسافران و گردشگران نوروز 1391 شدند.

مانور آماده‌باش ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در مراسم رزمایش طرح نوروزی گفت: با توجه به سابقه چند ساله فعالیت این ستاد دراین استان و عملکرد مثبت این ستاد در سنوات گذشته، امسال نیز کمیته‎های 10 گانه این ستاد با آمادگی چشمگیری به استقبال مهمانان نوروزی می‎روند.

علیرضا جمشیدی همچنین با اشاره به گستردگی فعالیت‌های این ستاد و فراهم‌سازی تجهیزات و امکانات مناسب برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی اظهار داشت: با تدابیر و امکانات اندیشیده شده، امیدواریم خاطره خوشی در این ایام برای مهمانان این استان در ایام نوروز 1391 رقم زده شود تا استان گلستان را مجدداً به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

وی ادامه داد: امسال که ششمین سال فعالیت ستاد است، زمینه های ارائه تسهیلات مناسب و خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران و در همین راستا افزایش درآمد استان و رونق اقتصادی منطقه فراهم آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: امید که در این ایام کمترین مشکل را داشته باشیم و با ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در ایام نوروز، زمینه‎ای مناسب برای توسعه و رونق بخش گردشگری فراهم خواهد شد.

در پایان نیز یگان‎های شرکت‎کننده دراین مراسم از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول