اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان جنوبی نگین کویر ایران

مصطفوی: ستاد تسهیلات سفر فردوس موفق عمل کرده است

خبرگزاری فارس: ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: ستاد تسهیلات سفر فردوس جزء بهترین ستادهای تسهیلات کشور است.

مصطفوی: ستاد تسهیلات سفر فردوس موفق عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد تسهیلات نوروزی سید حمیدرضا مصطفوی در حاشیه بازدید از ستاد اسکان و اماکن تاریخی شهرستان فردوس اظهار داشت: به جرأت می‌‌توان گفت شهرستان فردوس یکی از با نظم‌‌ترین و بهترین ستادهای تسهیلات سفر نوروزی را داشته است. وی ادامه داد: این همکاری بسیارخوب دستگاههای اجرایی و مدیریت عالی فرماندار و معاونت ایشان را نشان می‌دهد که توانسته‌اند با همکاری خوب و برنامه‌ریزی عالی بهترین پذیرایی را از مسافران نوروزی داشته باشند.

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی و ستاد تسهیلات سفر کشور گفت: با توجه به اینکه شهرستان فردوس در مسیر گردشگران و مسافران نوروزی قرار دارد و نقطه اتصال شمال‌شرق به جنوب‌شرق و مرکز کشور است و همچنین حجم مسافر دراین مسیر بسیار بالاست ستاد تسهیلات سفر این شهرستان توانسته با امکانات محدود بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهد و کوچکترین خدشه در پاسخ‌گویی به مسافران به وجود نیامده است.

مصطفوی تصریح کرد: با توجه به اینکه از استان‌های مختلف  کشور بازدید داشته‌ام می‌توانم بگویم که ستاد تسهیلات شهرستان فردوس جزء بهترین و مترقی‌ترین ستادهای سفر کشور است.

وی برنامه‌ریزی، هماهنگی، اطلاع رسانی و آموزش نیروهای اجرایی را جزء عوامل موفقیت ستاد تسهیلات سفر فردوس عنوان کرد و گفت: حضور در صحنه عوامل هلال احمر شهرستان برای راهنمایی مسافران به نحو مطلوب انجام گرفته است.

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی کشور با قدردانی از مردم شهر‌های فردوس و اسلامیه بیان کرد: مردم ضمن همکاری با دستگاه‌های اجرایی در بحث پذیرایی از مسافران نوروزی میزبان خوبی بوده‌اند که باعث می‌شود مسافران با خاطره‌ای خوش این دو شهر را ترک کنند.

مصطفوی افزود: با توجه به جاذبه‌های تاریخی وگردشگری شهرستان سعی ما بر این است که درآینده نزدیک شهرستان فردوس جزء قطب‌های گردشگری شود و گردشگران داخلی و خارجی از این شهر تاریخی بازدید کنند.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول