اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

تامین امنیت مسافران نوروزی مهم‌ترین اولویت ستاد تسهیلات سفر است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: تامین امنیت مسافران نوروزی مهم‌ترین اولویت ستاد تسهیلات سفر است.

تامین امنیت مسافران نوروزی مهم‌ترین اولویت ستاد تسهیلات سفر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اعضاء ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش اظهار داشت: همکاری و تعامل از مهم‌ترین رویکردها در راستای اجرای مطلوب وظایف است و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپپخش می‌خواهیم در این ایام حضوری فعال داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: حضور مستمر رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و اعضاء ستاد تسهیلات سفر بخش در کمپینگ ستاد تسهیلات سفر در بوستان خضراء آبپخش در طول روز الزامی است و باید بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی در این مکان حضور یابند و همکاری‌های لازم را برای بهبود عملکرد این ستاد انجام دهند.

رضایی بیان داشت: از ادارات تاسیساتی بخش آبپخش می‌خواهیم به منظور جلوگیری از هرگونه اختلال در شبکه‌های تاسیساتی حضور داشته باشند و برای رفاه و آسایش شهروندان و مسافران نوروزی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: بیشترین اختلالات در نوروز گذشته در زمینه آب رخ داده و از مسئولان اداره آب بخش انتظار داریم در ایام تعطیلات نوروزی آمادگی کامل برای رفع مشکلات و اختلالات احتمالی را داشته باشند و با جذب اعتبارات کارآمد در راستای نوسازی شبکه آبرسانی در تمامی نقاط شهر اقدام کنند.

دبیر ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌های راهبردی از مسائلی است که موجب بهبود عملکرد ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش در ایام نوروز خواهد شد و ادارات بخش آبپخش باید در راستای برنامه‌ریزی مدون حضوری فعال و پررنگ داشته باشند.

رضایی تامین امنیت مسافران نوروزی را امری مهم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: شناسایی محل اسکان مسافران نوروزی در تامین امنیت مسافران نوروزی امری ضروری است و از کمیته اسکان می‌خواهیم با معرفی‌نامه ستاد تسهیلات سفر جایگاه اسکان را در اختیار مسافران قرار دهد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول