اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مطالعات دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور:

حمایت از تولید ایرانی بدون مبارزه با قاچاق میسر نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون مطالعات دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور گفت: ‌مردم آماده حمایت از تولید ملی هستند و مسئولان نیز باید مبارزه با قاچاق را مورد توجه جدی قرار دهند.

حمایت از تولید ایرانی بدون مبارزه با قاچاق میسر نمی‌شود

حجت‌الاسلام علی‌اکبر رحمانپرست امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد:‌ در شرایط کنونی حمایت از تولید و سرمایه ایرانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد:‌ با توجه به پیام‌های 22 گانه رهبری در اوایل سال‌های گذشته به این نکته علمی می‌توان رسید که روند عمل‌گرایی در شعارهای ایشان بیشتر از گذشته برجسته می‌شود.

رحمانپرست گفت:‌ در واقع این روند پیام روشنی برای‌ آحاد جامعه به خصوص مسئولان دارد که توقف در مرحله شعار هدف این نامگذاری‌ها نبوده و باید برای تحقق عینی پیام‌ها کار عملیاتی صورت گیرد.

مسئول کانون مطالعات دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور اظهار کرد:‌ در سال‌های اخیر مقام عظمای ولایت توجه خاصی به کار و تولید داشته‌اند و در دیدارهای مهمی که با مسئولان و تولیدکنندگان داشته‌اند بر این امر مهم نیز تاکید کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌ در زمینه تحقق تقویت تولید ملی توجه به این مهم ضروری است که مثلث سه‌گانه مردم،‌ تولیدکنندگان و مسئولان باید تکمیل شود و در این راستا دولت سهم بیشتری بر عهده دارد.

رحمانپرست با اشاره به مطالعات علمی صورت گرفته در کانون مطالعات دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور اظهار کرد: ‌بخش تولید به واسطه مقتضیات خود سردمدار این حرکت بوده و این بخش بسیار فعالانه برای تولید حرکت می‌کند چرا که ضامن بقای این بخش نیز تولید و تولید است.

مسئول کانون مطالعات دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور گفت: ‌مردم نیز آماده تحقق حمایت از تولید ملی هستند و مسئولان باید نقش خود را ایفا کنند.

وی اضافه کرد:‌ در صورتی که مردم رغبت بیشتری به کالاهای داخلی داشته و دولت نیز با موضوع قاچاق و ورود بی‌رویه جدی‌تر مقابله کند شاهد تحقق بخش مهمی از اهداف این پیام مهم خواهیم بود.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول