اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهردار بجنورد

شهردار گلستان‌شهر بجنورد منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی ابلاغی از سوی شهردار بجنورد، هادی حقانی به سمت رئیس ناحیه یک شهرداری منطقه یک " گلستان‌شهر" منصوب شد.

شهردار گلستان‌شهر بجنورد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، شهردار این شهر در آیین معرفی رئیس ناحیه یک شهرداری منطقه یک " گلستان‌شهر" اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب شهری، توجه به کیفیت زندگی شهروندان ساکن در این منطقه از اولویت‌های شهرداری بجنورد بوده است.

کیوان دژهوت تصریح کرد: گلستان‌شهر به عنوان نخستین منطقه‌ای که طرح مسکن مهر در آن اجرا شد و در فاز اول بهره برداری پروژه، قریب به 2 هزار نفر در آن ساکن شدند، نیاز به دریافت خدمات متنوعی دارند که عمده این خدمات در حیطه وظایف مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

وی افزود: توجه به ایجاد فضای سبز، درخت‌کاری، احداث و تجهیز پارک محله، پیگیری انجام آسفالت معابر توسط مسکن و شهرسازی، ایجاد ایستگاه خط واحد و ارائه خدمات اتوبوس‌رانی از جمله اقداماتی است که طی یک سال اخیر در این منطقه توسط شهرداری اجرا شده است.

شهردار بجنورد گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر و سهولت انجام روند پیگیری خدمات شهرداری‌ها، پس از بررسی‌های متعدد، با راه‌اندازی و بهره‌برداری شهرداری ناحیه در گلستان شهر موافقت شد و هم اکنون این منطقه دارای ناحیه شهرداری است.

دژهوت اظهار داشت: شهرداری ناحیه گلستان شهر به عنوان ناحیه یک شهرداری تحت نظارت شهرداری منطقه یک مدیریت خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد ارائه مجموعه خدمات مدیریت شهری در این منطقه، نیاز شهروندان به خدمات شهری را به نحو مطلوبی بر اساس امکانات شهرداری برطرف سازد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول