اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط وزارت کشور:

شهرداری صفاشهر به درجه 7 ارتقا یافت

خبرگزاری فارس: با ابلاغ وزیر کشور درجه شهرداری صفاشهر شهرستان خرم بید از اول اردیبهشت ماه جاری از شش به هفت ارتقا یافت.

شهرداری صفاشهر به درجه 7 ارتقا یافت

داوود ایوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم بید اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل کمبود اعتبارات و کمک‌های مالی، عدم توسعه ساختار تشکیلاتی، کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات و عدم دسترسی به شرایط مناسب مالی، عدم ارتقای درجه شهرداری صفاشهر بوده است.

وی افزود: این شهرداری چند سال  است که در رتبه شش باقی مانده و در عین حال با پیگیری‌های انجام شده تاکنون این امر محقق نشده بود.

فرماندار شهرستان خرم بید اضافه کرد: عدم ارتقای درجه شهرداری موجب شده بود که میزان اعتبارات متعلقه به این شهر کمتر از ظرفیت اختصاص یابد و باعث تضییع حقوق به حق شهروندان شود.

ایوبی همچنین گفت: با توجه به مجموعه شرایط لازم برای ارتقا و دارا بودن شرایط لازم، این شهرداری خواستار ارتقای درجه به هفت بود که با تلاش پرسنل آن و با عنایات ویژه مسئولان استانی و کشوری، سرانجام پس از ماه‌ها تلاش مجدانه، این امر میسر و خواسته به حق شهروندان صفاشهری پس از گذشت مدت‌ها به ثمر رسید.

این مسئول مهم‌ترین مزایای ارتقای درجه شهرداری شهر صفاشهر را جذب اعتبارات بیشتر برای پروژه‌های عمرانی و خدماتی، افزایش تجهیزات و امکانات شهر و شهرداری، تغییر در ساختار تشکیلاتی سازمانی شهرداری، افزایش تعداد سازمان‌های وابسته به شهرداری و ارتقای سازمان‌های تابعه کنونی و افزایش اعتبارات دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های شهر عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول