اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه چهار اصفهان خبر داد:

استفاده از تولیدات داخلی در ساخت پروژه‏های شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار اصفهان گفت: استفاده از تولیدات داخلی در ساخت پروژه‌های شهرداری، که توسط پیمانکاران انجام می‏شود مصداق دارد.

استفاده از تولیدات داخلی در ساخت پروژه‏های شهرداری

علیرضا پرهام در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با نام‌گذاری سال 1391 اظهار داشت: موضوع مسکن و تولید آن، به عنوان یکی از نقاط ویژه کنترلی و حمایتی شهرها است و مسکن و ساخت آن، از تولیدات ملی محسوب می‏شود. 

وی در ادامه افزود: اگر انبوه‏سازان در ساخت مجموعه‏ها، از تولیدات ملی استفاده کنند، این انگیزه و شوق در جامعه ایجاد می‏شود که در ساخت مجموعه‏ها از ظرفیت‏های داخلی استفاده شود.

شهردار منطقه چهار در ارتباط با پروژه‏های شهرداری بیان داشت: در پروژه‏های شهرداری که از طریق پیمانکاران انجام می‏شود، استفاده از تولیدات داخلی مصداق دارد، استفاده از تولیدات داخلی، سبب ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان برای تولید کالا، با کیفیت بهتر می‏شود.

وی در پایان در مورد استفاده پیمانکاران شهرداری از تولیدات داخلی در ساخت پروژه‏ها تصریح کرد: تا جایی که تولیدات داخلی جواب‌گوی نیازها باشد، پیمانکاران در ساخت مجموعه‏ها از آنها استفاده می‏کنند، مگر در موارد خاصی که مشابه آن کالا در ایران وجود ندارد که در این صورت از تولیدات خارجی استفاده می‏شود. 

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول