اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر مطرح کرد

جلوگیری از تخلفات شهرداری با نظارت مستمر

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با بیان اینکه شهرداری‌ها بازوی توانمند اجرایی و محور مدیریت شهری هستند، گفت: باید با نظارت مستمر از برخی تخلفات و موارد احتمالی جلوگیری کرد.

جلوگیری از تخلفات شهرداری با نظارت مستمر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به لحاظ اهمیت کنترل و نظارت مستمر بر حسن جریان امور شهرداری‌ها به‌ویژه واحدهایی که در تماس مستقیم با شهروندان و ارائه خدمات شهری هستند، کنترل و نظارت مستمر، با بهره‏گیری از مدیران کار آزموده و متعهد و دارای تخصص در زمینه‏های مختلف کاری شهرداری بسیار ضروری است.

شهردار باقرشهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این ارتباط اظهار داشت: ارزیابی فعالیت‏ها و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه شهرداری‌ها به منظور شناخت و اطلاع از چگونگی پیشرفت امور بوده و لازم است به صورت مستمر این ارزیابی‌ها صورت گیرد.

جمشید سعادتمند گفت: بررسی نقاط ضعف و قوت شهرداری‌ها توسط کارشناسان مجرب موجب بالا رفتن انگیزه و پیگیری مطلوب کارها بر اساس وظایف قانونی می‌شود و یقینا رفع معضلات و کاستی‌ها را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: شناسایی واحدهای ساعی و کوشا که نسبت به انجام درست وظایف تعهد دارند نیز یکی دیگر از اهداف این بازرسی‌هاست.

سعادتمند در ادامه تصریح کرد: شهرداری‌ها بازوی توانمند اجرایی و محور مدیریت شهری هستند و باید با نظارت مستمر از برخی تخلفات و موارد احتمالی جلوگیری کرد.

مسئول برنامه ریزی و ساماندهی گروه نظارت استانداری تهران نیز پس از حضور در شهرداری باقرشهر در ارتباط با این برنامه اعلام کرد: با توجه به اهمیت شناسایی و جمع آوری اطلاعات و شناسایی نارسایی‌ها و کنترل روش‌های داخلی شهرداری‌ها، تیم بازرسی متشکل از کارشناسان مجرب معاونت عمرانی استانداری تهران ضمن حضور در شهرداری نسبت به بررسی عملکرد واحد های شهرداری اقدام کردند.

سعید استاد فرج عنوان کرد: هدف اصلی ما تبادل تجربیات و هم اندیشی، شناسایی چالش‌ها و نقاط ضعف و قوت آنها در اجرای قوانین و مقررات و همچنین افزایش سطح رعایت قوانین و مقررات، اصلاح رویه‌های ناصواب، ارتقا سطح پاسخگویی به مردم در رعایت مطلوب حقوق شهروندان و رعایت صرفه و صلاح شهرداری در اقدامات معموله است.

مسئول برنامه ریزی و ساماندهی گروه نظارت استانداری تهران، وضعیت شهرداری باقرشهر را مطلوب اعلام کرد و افزود: با توجه به حضور مدیران با تجربه در این شهرداری، سطح رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد شهرداری بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول