اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

اجرای 6 طرح شاخص شهری از سوی شهرداری در سال جاری

خبرگزاری فارس: شهردار فرون آباد از اجرای شش پروژه شاخص شهری در سال 91 خبر داد.

اجرای 6 طرح شاخص شهری از سوی شهرداری در سال جاری

علی بند علیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اجرای شش پروژه شاخص شهری در سال 91 خبر داد و گفت: پروژه بلوار امام خمینی (ره) با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری در سال 91 است.

شهردار فرون‌آباد در ادامه به پروژه احداث ساختمان شهرداری اشاره کرد و افزود: پروژه ساخت ساختمان جدید شهرداری نیز با هزینه‌ای بالغ بر 250 میلیون تومان در فاز اول نیز در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی همچنین در ارتباط با احداث ساختمان آتش نشانی بیان داشت: ساختمان آتش نشانی از جمله پروژه‌های است که در اواخر سال گذشته کلنگ عملیات اجرایی آن به زمین زده شد که خوشبختانه اکنون کار نصب سازه‌های فلزی و اسکلت آن به پایان پذیرفته و طی روزهای آتی نیز کار دیوارکشی و محوطه سازی آن نیز آغاز شد و این پروژه که با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیون تومان آغاز شده بود در سال جدید اجرایی می‌شود.

علیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ایجاد و توسعه فضای سبز، اظهار داشت: طرح‌های تکمیل بوستان‌های معراج و ولایت و کمپینگ استراحتگاهی شهر نیز با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان شروع شده است که به لطف خدا این طرح‌ها طبق برنامه ریزی‌های انجام شده به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار فرون آباد در پایان با توجه به ارتباط نزدیک مردم با شهرداری افزود: تعامل و همکاری شهروندان فرون آبادی با شهرداری از عوامل مهم موفقیت شهرداری فرون آباد در سال جهاد اقتصادی بوده است که تداوم آن در سال جاری نیز از ضروریات است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول