اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلمه:

پروژه‌های شهرداری کلمه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: شهردار کلمه گفت: پروژه‌های شهرداری کلمه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه‌های شهرداری کلمه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، اکبر حیدری صبح امروز در نشست با مدیران شهرداری کلمه اظهار داشت: شهرداری کلمه در سال جاری پروژه‌های عمرانی مهمی در راستای توسعه این شهر اجرا کرده است.

وی افزود: در تمامی مراحل اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری کلمه بر روند اجرای عملیات نظارت داشته‌ایم و این امر در کیفیت‌بخشی به اجرای پروژه‌های عمرانی تاثیر بسزایی داشته است.

حیدری خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدفی که در اجرای تمامی پروژه‌های عمرانی مورد نظر مسئولان شهرداری کلمه بوده رفع نیازهای شهری بوده و رضایت خاطر مردم این شهر و مسئولان شهرستان را به دنبال داشته است.

این مسئول با اشاره به اصلاح ساختار شهری کلمه اذعان داشت: اصلاح ساختار شهری کلمه و اصلاح چیدمان شهری کلمه از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است که در سال جاری با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

شهردار کلمه تصریح کرد: کیفیت‌بخشی در اجرای پروژه‌های شهری در کنار افزایش کمی پروژه‌ها و سرعت از مسائل مهمی است که در اجرای پروژه‌های عمرانی از اهمیت خاص برخوردار است و شهرداری و شورای اسلامی کلمه همواره بر این امر مهم تاکید داشته‌اند.

حیدری ادامه داد: کیفیت‌بخشی در اجرای پروژه‌های عمرانی در حفاظت از سرمایه بیت‌المال و دوام و ماندگاری این پروژه‌ها اهمیت خاصی دارد و به هیچ نحو در این راستا کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در ارتباط با میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری کلمه خاطرنشان کرد: بر اساس تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری کلمه شاهد پیشرفت 85 درصدی در پروژه‌های عمرانی شهرداری کلمه بوده‌ایم.

شهردار کلمه ابراز داشت: تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در کنار اجرای کیفی پروژه‌های عمرانی شاهد تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی به منظور رضایت بیش از پیش شهروندان باشیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول