اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اهر تاکید کرد

حمایت شهرداری اهر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: شهردار اهر گفت: اهر به علت فقدان مراکز تولیدی صنعتی یکی از شهرداری‌های کم درآمد استان است و تلاش داریم با ساز و کارهای مناسب و مشارکت عمومی زمینه درآمدزایی برای شهرداری فراهم کنیم.

حمایت شهرداری اهر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدعلی مولاخواه بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  یکی از اولویت‌های شهرداری اهر را در سال جدید حمایت از سرمایه‌گذاران در توسعه و عمران شهری برشمرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی از آمادگی شهرداری اهر برای حمایت از سرمایه‌گذاران در زمینه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: شهرداری اهر در راستای تحقق این امر آماده ارائه تسهیلات و تمهیدات ویژه برای سرمایه‌گذاران است.

این مقام مسئول گفت: شهرداری اهر با پشتیبانی ویژه اعضا شورای اسلامی شهر اهر آمادگی دارد سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه عمران و خدمات عمومی شهری کند و آماده امضا تفاهمنامه در راستای همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در شهر اهر و حوزه‌های مرتبط با شهرداری سرمایه‌گذاری کنند.

شهرداری اهر برای احداث پارکینگ طبقاتی پروانه رایگان می‌دهد

وی افزود: از جمله مواردی که مورد درخواست شهروندان است ایجاد پارکینگ خودرو در مناطق مرکزی شهر است، گفت: در این راستا شهرداری اهر آماده است برای احداث پارکینگ طبقاتی به صورت رایگان پروانه ساخت به متقاضیان ارائه نماید.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر به جهت فقدان مراکز تولیدی صنعتی یکی از شهرداری‌های کم درآمد استان است تلاش داریم با ساز و کارهای مناسب و مشارکت عمومی زمینه درآمدزایی برای شهرداری فراهم کنیم.

مولاخواه، شهرداری را نهادی خودگردان اعلام کرد که باید ادارات و شهروندان با مشارکت خود و پرداخت به موقع عوارض و سایر موارد مربوط به شهرداری این نهاد را در ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهرمان یاری کنند.

وی از همراهی فرماندار شهرستان و اعضای شورای شهر در حمایت از برنامه‌های شهرداری قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول