اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

تولید ملی، تداوم حرکت جهاداقتصادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: تولید ملی، تداوم حرکت جهاداقتصادی در سطح کشور است.

تولید ملی، تداوم حرکت جهاداقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان بشرویه اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری تولید ملی، تداوم همان حرکت جهاداقتصادی سال گذشته در کشور است.

وی ادامه داد: نگاه مقام معظم رهبری به توسعه اقتصادی کشور معطوف است و سرلوحه برنامه‌های سالانه کشور را می‌توان در حوزه اقتصادی جست.

امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه اگر معیشت مردم درست نباشد تبعات زیادی به دنبال خواهد داشت، افزود: در حوزه شهرستان و در عرصه اقتصادی باید به تناسب پیام مقام معظم رهبری تدبیر و برنامه‌ریزی داشته باشیم و با تسهیلات و اعتبارات در نظر گرفته شده برای تولید و اشتغالزایی در تحقق این شعار بکوشیم.

شمس‌الدین تصریح کرد: آموزش و پرورش به‌عنوان نهادی که می‌تواند استعدادهای نهفته نوجوانان و جوانان را کشف کند و در زمینه تولید و رشد اقتصادی کشور فعالیت داشته باشد نقش بسزایی را در این زمینه ایفا می‌کند.

وی به تسهیلات و امکانات موجود در بخش کشاورزی در شهرستان اشاره و اذعان کرد: بشرویه در زمینه کشت گلخانه‌ای ضعیف عمل کرده که با وجود هنرستان کشاورزی و دیگر امکانات برای ایجاد گلخانه و توسعه محصولات تولیدی و کشاورزی باید در راستای پیشگامی این حرکت جهادی در تولید تلاش کنیم.

امام جمعه بشرویه پرورش طیور و آبزیان را در شهرستان از دیگر اقدامات در بحث توسعه کشاورزی خواند و افزود: با سدهای ایجاد شده و ظرفیت منطقه برای پرورش آبزیان و طیور در جریان کشاورزی باید تولید راندمان را افزایش داده و کارنامه خوبی در تقویت سفارش مقام معظم رهبری داشته باشیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول