اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس خانه صنعت ایران:

چگونگی تحقق رشد تولید ملی در مازندران و تهران بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از برگزاری همایش چگونگی عملیاتی کردن پیام نوروزی رهبر انقلاب با حضور فعالان اقتصادی کشور خبر داد.

چگونگی تحقق رشد تولید ملی در مازندران و تهران بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، داریوش هندویی پیش از ظهر امروز در دیدار هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران و تعدادی از فعالان اقتصادی استان با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: تولید در کشور ما به شکل نامناسب در حرکت است.

وی در ادامه تصریح کرد: روزی در کشور ما اعلام شد که بازده در تولید ملی بسیار مورد اهمیت است و هدف مطرح‌کنندگان این طرح این بود که به مردم به جای دادن ماهی، ماهیگیری آموزش داده شود، ولی در حال حاضر تولید‌کنندگان مورد حمایت جدی واقع نمی‌شوند.

نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در ادامه بیان داشت: در حال حاضر واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان کالا به عنوان سرمایه‌دار و زالوصفت در جامعه مطرح می‌شوند که تلقی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به نام زالوصفتان نامناسب است و نیاز است این تعابیر در جامعه تغییر کند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر شرایط برای تولید در جامعه بسیار سخت است و یکی از مشکلات سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی کمبود سرمایه در گردش است و سرمایه در گردش فعلی پاسخگوی نیاز تولیدکنندگان نیست.

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران از برپایی همایش بررسی عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری در کشور خبر داد و اذعان داشت: در این همایش راهکارهای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در روزهای 10 و 24 اردیبهشت ماه به ترتیب در مازندران و تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول