اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تزریق نیروی کار فعال در بطن جامعه

اصلاح مددجویان تحقق‌بخش شعار حمایت از تولید ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: اگر در زندان‌ها اصلاح و تربیت واقعی داشته باشیم تا نیروی کار خوب و مفیدی درون جامعه تزریق شود، ما نیز در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش بسزایی خواهیم داشت.

اصلاح مددجویان تحقق‌بخش شعار حمایت از تولید ملی است

علی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی یکی از اصلی‌ترین راه‌های رسیدن به نظم و انضباط است، هر فرد مسئول باید با برنامه‌ریزی ابتدا به نظم و انضباط واحد خود پرداخته و کار را اصولی به پیش ببرد.

وی، توسعه نظم و انضباط در زندان‌های این استان را اولویت کاری سال 91 این اداره‌کل برشمرد و گفت: مقوله نظم و انضباط به‌عنوان یکی از عوامل مهم در راستای توسعه کشور است و به نظر می‎رسد بررسی و پژوهش در این زمینه از اهمیت خاصی برخوردار است.

نظری ادامه داد: یکی از وظایف نهادهای تربیتی این است که به تدریج افراد و نسل‌های آینده را برای زندگی اجتماعی و درونی کردن قوانین آماده کنند.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه انسان به‌عنوان یک موجود اجتماعی برای زندگی و ارتباط با دیگران ناچار است هنجارهای اجتماعی را رعایت کند، گفت: به عبارت دیگر رفتارش باید مورد قبول اجتماع باشد، یکی از راه‎های اجتماعی شدن و مورد قبول واقع شدن، رعایت نظم و مقرراتی است که در اجتماع حکمفرما است.

وی، برخورداری از یک نگرش صحیح نسبت به انضباط و عوامل مؤثر در آن برای مجریان انضباط را امری ضروری دانست.

نظری در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ابتدای سال 91، عمل به سفارشات رهبر را وظیفه شرعی دانست و گفت: اگر در زندان‌ها اصلاح و تربیت واقعی داشته باشیم و بازگشت سعادتمندانه حقیقی مددجویان به جامعه را محقق کنیم تا نیروی کار خوب و مفیدی درون جامعه تزریق شود، ما نیز در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش بسزایی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول