اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بروجن:

تولید ملی استمرار جهاد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن گفت: تولید ملی استمرار جهاد اقتصادی است که در این مسیر باید با تلاش و همت مضاعف در راستای تحقق اهداف مقام رهبری حرکت کرد.

تولید ملی استمرار جهاد اقتصادی است

آیت غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی سال 91  پایه و اساس برنامه‌های جهاد کشاورزی شهرستان بروجن قرار گرفته است.

وی افزود: تولید ملی استمرار جهاد اقتصادی است که در این مسیر باید با تلاش و همت مضاعف در راستای تحقق اهداف مقام رهبری حرکت کرد.

غلامیان با اشاره به عملکرد این مدیریت در راستای مبارزه با آفت سن در سال گذشته در این شهرستان، گفت: مبارزه شیمیایی بر علیه آفت سن‌ در سطح معادل 300 هکتار در سال 90 انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن ادامه داد: همچنین در سال گذشته مبارزه شیمیایی در مراحل پوره‌گی سن در سطح 270 هکتار از مزارع این شهرستان انجام شده است.

غلامیان با اشاره به میزان خسارت وارده آفت سن به گندم‌زارهای این شهرستان، گفت: خسارت سن به گندم‌زارها شامل خسارت به تولید محصول گندم از نظر کیفی، تولید محصول در واحد هکتار و پایین آمدن کیفیت آرد تولیدی و کاهش میزان پروتئین گندم است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: میزان اعتبار هزینه شده در سال 90 در راستای مبارزه با آفت سن در شهرستان بروجن افزون بر 10 میلیون ریال برآورد شده است که این میزان اعتبارات در راستای تأمین سم مورد نیاز هزینه شده است.

وی بیان داشت: جهاد کشاورزی در عرصه‌های مختلف باغداری، کشاورزی و دامداری با بهره‌برداران عرصه‌های کشاورزی در ارتباط است و برنامه‌ریزی خود را برای خدمات‌رسانی حداکثری در تمامی عرصه‌ها مدون کرده‌ است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول