اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار بابل:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید حمایت شوند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار بابل گفت: برای توسعه صنعت مازندران باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت شود.

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید حمایت شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محسن کبود فیروزجایی عصر امروز در بازدید از پروژه در دست احداث بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی و رفاهی مازندران در پردیس نوشیروانی متی‌کلا بابل اظهار داشت: وظیفه مسئولان در قبال انجام چنین پروژه بزرگی حل مشکلات و موانع موجود و جلوگیری از سنگ‌اندازی‌های اداری است.

وی با اشاره به اینکه پروژه پردیس نوشیروانی متی کلا بابل از روند اجرایی خوبی برخوردار بوده است، افزود: با توجه به اینکه زیرساخت پارک ترافیکی در این مکان مهیا شده است نیاز است به‌زودی ماشین‌های موجود در اختیار سرمایه‌گذار این بخش قرار گرفته چراکه با توجه به زندگی آپارتمان‌نشینی، وجود پارک‌ها و استفاده از وسایل آن برای نشاط و تفریح کودکان الزامی است.

کبود فیروزجایی خطاب به سرمایه‌گذار پردیس نوشیروانی متی‌کلا بیان داشت: سرمایه‌گذار باید از نمونه کار شهرهای دیگر بازدید کرده تا مسایل تخصصی را با کمک مشاور و متخصصان در بهتر اجرا کردن این پروژه پیاده کند.

وی استاندارد سازی وسایل موجود در پارک را ضروری برشمرد و تصریح کرد: سرمایه‌گذار باید در انتخاب وسایل موجود، مسئله استاندارد را به طور کامل رعایت کرده تا در بررسی‌های متخصصان در مراحل بعدی دچار ضعف کیفیت و عدم مرغوبیت کالا نشده تا بتواند از نظر روحی و روانی و داشتن محیطی زیبا، مطلوب‌ترین اثر را به مردم ارائه کند.

کبود فیروزجایی با اشاره به اینکه مسئولان باید از سنگ‌اندازی در مقابل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خودداری کنند، بیان داشت: سرمایه‌گذار باید طوری مدیریت کند که نه به خود و نه به مسئولان و مردم آسیب رساند ضمن اینکه باید از خودبینی و سود شخصی نیز بپرهیزد تا  زمینه عقب‌ماندگی سیستم را فراهم نکند.

وی اضافه کرد: زیرا سیستم کاری در هر پروژه و کاری مجموعه‌ای از عملکرد ارگان‌های مختلف در ارائه یک دیدگاه و ایده واحد است.

معاون عمرانی فرماندار بابل خاطرنشان کرد: برای تسریع در روند اجرایی چنین پروژه‌ای باید بسیار وسواس و پیگیر بوده و برای تسریع در روند این پروژه جلسه کارگاهی هر 15 روز یک بار با حضور مسئولان ذیربط در دفتر این مجتمع واقع در پارک متی کلا برگزار شود تا مسایل و موانع موجود به صورت جدی پیگیری شده تا مردم مازندران و بابل به‌زودی از فضای بسیار زیبای این پارک بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول