اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان:

40 درصد از کارکنان برق منطقه‌های زنجان ایثارگر هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه‌های زنجان گفت: 40 درصد از کارکنان شرکت برق منطقه‌های زنجان ایثارگر و رزمنده هستند.

40 درصد از کارکنان برق منطقه‌های زنجان ایثارگر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر اسکندری ظهر امروز در مراسم تودیع خود اظهار داشت: شرکت برق منطقه‌های زنجان محورهای اساسی را در فعالیت‏های خود در نظر داشته است.

وی با اشاره به اینکه توجه به ساختار نیروی انسانی یکی از محورهای اصلی شرکت برق منطقه‌های زنجان در برنامه‌ریزی‏ها است، خاطرنشان کرد: بها دادن به کارمندان شرکت از جمله اصول محور توجه به ساختار نیروی انسانی محسوب می‏شود.

مدیرعامل سابق شرکت برق منطقه‌های زنجان با بیان اینکه 40 درصد از کارکنان شرکت برق منطقه‌های زنجان ایثارگر و رزمنده هستند، اضافه کرد: این مقوله فضای مؤثری را در شرکت برق منطقه‌های زنجان ایجاد کرده است.

وی به ارتقاء و افزایش آگاهی کارمندان به عنوان محور دوم برنامه‏‌ریزی‏ها در شرکت برق منطقه‌های زنجان اشاره کرد و افزود: در این راستا کارمندان را با آخرین اطلاعات و نتایج علمی آگاه کرده‌ایم.

اسکندری برنامه‌ریزی در امور را یکی دیگر از محورهای شرکت برق منطقه‌های زنجان برشمرد و تصریح کرد: برنامه‏ ریزی منسجم و همکاری و هم‌دلی کارکنان موجب کسب رتبه‏ های خوبی در ارزیابی‏های کشوری توسط شرکت برق منطقه‌های زنجان شده است.

وی هم‌چنین ارتقای بهره وری تجهیزات را از دیگر محورهای شرکت برق منطقه‌های زنجان عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای کاهش تلفات و ایجاد تأسیسات برق فعالیت‏های بسیار ارزنده ای در استان صورت گرفته است.

در این مراسم "علی چهل‌امیرانی"، به عنوان سرپرست جدید شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان معرفی و از خدمات و تلاش‌های "ناصر اسکندری" مدیرعامل سابق این شرکت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول