اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار و امام جمعه بوشهر

عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، ورزشی ایثارگران بوشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز با حضور استاندار و امام جمعه بوشهر عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان بوشهر آغاز شد.

عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، ورزشی ایثارگران بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، صبح امروز در این آیین با بیان اینکه کل این مجتمع در 11 هزار متر مربع احداث می‌شود، گفت: فاز نخست این مجتمع در زمینی به مساحت 4 هزار و 800 متر مربع با اعتبار 60 میلیارد ریال آغاز شده است.

محمد حاجی‌زاده افزود: این مجموعه از مصوبات سفر سوم دولت به استان بوشهر است که از محل اعتبارات ملی و استانی تامین اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه بزرگ در دو فاز و سه طبقه در مدت 24 ماه احداث خواهد شد، افزود: فاز نخست آن در حوزه توانبخشی و فرهنگی و فاز دوم نیز در حوزه ورزشی و توانبخشی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خاطر نشان کرد: بخش فرهنگی و این مجتمع شامل کلاس آموزشی، مهد کودک، سالن آمفی تئاتر، نمازخانه، امور اداری، سالن چند منظوره و استخر است.

حاجی‌زاده اضافه کرد: بخش توان‌بخشی نیز شامل اروتز و پروتز، آب درمانی، کاردرمانی، حرکت درمانی، برق درمانی، کلینیک و اداری و بخش خدماتی شامل رستوران، سوئیت، سالن پذیرایی و آشپزخانه می‌شود.

وی گفت: این روز در تاریخ زرین استان بوشهر به یادگار می‌ماند، چرا که هر کاری برای شهدا انجام می‌دهیم همیشه ماندگار خواهد ماند.

در پایان این مراسم کلنگ آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی و ورزشی ایثارگران استان بوشهر توسط استاندار، امام جمعه و دو تن از پدران شهدای بوشهر به زمین زده شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول