اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران:

بیمه تکمیلی ایثارگران در تمام دستگاه‌ها اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران گفت: بیمه تکمیلی ایثارگران در تمام دستگاه‌های استان ایلام به طور صد درصد اجرا می‌شود.

بیمه تکمیلی ایثارگران در تمام دستگاه‌ها اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، علی قبادی در نشست مشاوران ایثارگران دستگاه‌های ایلام اظهار داشت: به همت استاندار ایلام این بیمه به طور کامل برای کل دستگاه‌ها اجرا می‌شود و تمام هزینه‌های درمانی ایثارگران و خانواده‌ تحت تکفل آنها به طور 100 درصد پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: همانطور که ایثارگران در گذشته طلایه‌دار پرچم انقلاب در جنگ تحمیلی بودند امروز نیز در بحث حرکت‌های اقتصادی و صنعتی باید پیشرو و پرتلاش ظاهر شوند.

قبادی با تأکید بر اجرای برنامه‌های حوزه ایثارگری با سابقه فرهنگی تصریح کرد: ایثارگران در جبهه فرهنگی نقش اساسی و مؤثری را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به ابلاغ اصلاحیه بند (و) ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه از طرف رئیس جمهور مبنی بر اختصاص 25 درصد ظرفیت استخدامی ارگان‌ها به فرزندان شهدا، ایثارگران بالای 25 درصد و آزادگان بالای 24 ماه اسارت بیان داشت: با اجرای این قانون در بحث اشتغال ایثارگران در استان پیشرفت‌های قابل توجهی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول