اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم خبر داد

راه‌اندازی ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی جم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم از راه‌اندازی ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی جم خبر داد.

راه‌اندازی ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمد کارگر پنج‌شنبه شب در نشست با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک امر مهم در جامعه است و بویژه در شرایط کنونی که دشمنان برای تضعیف ارزش‌ها تلاش دارند این مسئله اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود و جوانان باید با رشادت رزمندگان و فداکاری شهدا و ایثارگران آشنا شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم از راه‌اندازی ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی جم خبر داد و خاطر نشان کرد: ستاد شاهد و ایثارگر به منظور هماهنگی، ایجاد تسهیلات، پیگیری و رفع مشکلات دانشجویان در این دانشگاه راه‌اندازی شده است.

کارگر تصریح کرد: تقویت بنیه علمی، ارائه تسهیلات رفاهی و آموزشی، حل مشکلات و موانع، ایجاد هماهنگی و همکاری بین دانشجویان ایثارگر و شاهد، برگزاری اردوهای تفریحی ـ زیارتی، برپایی کارگاه‌های آموزشی، معرفی دانشجویان ایثارگر و شاهد نمونه از اهداف راه‌اندازی ستاد شاهد و ایثارگر در مرکز جم است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ و حراست از آثار و پیام شهیدان، ایثارگران، زمینه‌سازی برای جلب مشارکت فعالانه دانشجویان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی، تحقیقاتی و اجتماعی از دیگر وظایف خطیر این ستاد است.

کارگر تصریح کرد: با راه‌اندازی ستاد شاهد و ایثارگر نوع و کیفیت خدمات و تسهیلات به دانشجویان افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران سبب پیوند و استحکام فرهنگ والای پایداری و ایثار در بین نسل جوان است و بهترین روش برای آشنایی نسل امروز با دوران دفاع مقدس، یادآوری آن دوران و بیان ایثارگری‌ها و حقایق دوران دفاع مقدس و ازخودگذشتگی‌های شهیدان است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول