اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان ثبت احوال در امور ایثارگران:

نگاه سازمان به امور ایثارگران حرکتی ارتقابخش است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان ثبت احوال در امور ایثارگران گفت: نگاه سازمان به امور ایثارگران حرکتی ارتقابخش و رو به جلو است.

نگاه سازمان به امور ایثارگران حرکتی ارتقابخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدرضا بیدکی صبح امروز در گردهمایی مدیران کل ثبت احوال کشور در گرگان اظهار داشت: همایش‎های متعددی در سال‎ جاری در حوزه ایثارگران ثبت احوال شاهد خواهیم بود که همایش رؤسای ایثارگران سراسر کشور، همایش ایثارگران حوزه ستادی در ماه مبارک رمضان، جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران در سازمان ثبت احوال و همایش‎های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‎هایی است که در طول سال برای جامعه معظم ایثارگران سازمان ثبت احوال برنامه‎ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در خانواده ایثارگران هنوز جنگ تمام نشده است تصریح کرد: در خانواده‎های جانبازان و شهدا لحظه‎های جنگ هنوز هم تداعی می‎شود چرا که نفس‎های به شمارش افتاده یک جانباز شیمیایی و تشنج یک جانباز اعصاب و روان که در طول روز اتفاق می‎افتد نشان از این دارد که واقعا جنگ در جامعه ایثارگری هنوز تمام نشده است.

مشاور رئیس سازمان ثبت احوال در امور ایثارگران عنوان کرد: واقعا نمی‎توان اسارتی که در زندان‎های مخوف عراق برای جانبازان و ایثارگران وجود داشته را درک کرد، لذا اگر امروز ایثارگری به شما مسئولان مراجعه می‎کند یقین بدانید این یک لطف الهی است که نصیب شما شده است.

بیدکی با بیان اینکه ریشه این انقلاب، خانواده‎های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند یادآور شد: باید مواظب رفتارها و قدم‎هایی که برای این جامعه معزز و معظم می‎شود باشیم چرا که آنها هشت سال دفاع مقدس را با خون خود آبیاری کردند.

به گفته وی توجه ویژه مسئولان و مدیران سراسر کشور در سازمان ثبت احوال باعث رشد و شکوفایی این قشر شده است.

مشاور رئیس سازمان ثبت احوال در امور ایثارگران در پایان اذعان داشت: طرح پایش سامانه ایثارگران در سال جاری انجام گرفته که امیدواریم ظرف چند ماه آینده کامل شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول