اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

امور جامعه ایثارگری با تعامل پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، تعامل را یک رویکرد مهم در مدیریت این بنیاد خواند و گفت: مسائل و امور جامعه ایثارگری با تعامل پیگیری می‌شود.

امور جامعه ایثارگری با تعامل پیگیری می‌شود

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: پیگیری مشکلات و مطالبات جامعه ایثارگری مهم‌ترین دغدغه مجموعه کارکنان و مدیران بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد است که برای انجام این مهم از همه توان و ظرفیت‌های این استان با ایجاد تعامل و همکاری بهره می‌بریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بنیاد یک سری وظایف قانونی دارد که بر اساس دستورالعمل‌های مرکز موظفیم آنها را اجرا کنیم تا همه جامعه ایثارگری با توزیع عادلانه امکانات از خدمات نظام به آنها بهره‌مند شوند.

امیری با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است، بیان کرد: در این رسالت بزرگ همواره با آغوش باز از همه کسانی که به هر نحو ممکن قصد خدمتی به جامعه ایثارگری داشتند استقبال کردیم.

این مسئول امور ایثارگران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای دفاع و پیگیری مطالبات جامعه ایثارگری با همه وجود تلاش خواهیم کرد و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستیم.

وی ادامه داد: همه مدیران کل و مسئولان این استان تعامل خوبی با مجموعه بنیاد شهید دارند و هر جا که نامی از شهید و شهادت باشد، کمک کردند.

* دغدغه‌های مسئولان در امور جامعه ایثارگری باید به بهبود خدمات منجر شود

امیری بیان کرد: از استاندار به عنوان نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ دغدغه‌هایش در امور ایثارگران قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه در سایه وحدت و صمیمیت می‌توان خدمات شایسته‌ای به خانواده‌های شهدا و جانبازان انجام داد، گفت: امید است دغدغه‌های مسئولان و دلسوزان نظام در این‌باره منجر به بهبود و اجرایی شدن خدمات به جامعه ایثارگری شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کار در بنیاد شهید شرایط خاص خود را دارد که می‌طلبد با عشق و علاقه و فارغ از مسائل و مظاهر دنیوی و مادی روز به روز سطح ارائه خدمات به این قشر ارزشمند جامعه بهبود یابد.

امیری به همکاری‌ها و همراهی‌های بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین همکاری را با مدیریت ارشد استان در برگزاری انتخاباتی آبرومند در 12 اسفند 90 داشته که در همین رابطه از دست استاندار این استان لوح سپاس دریافت شده است.

* آغوش بنیاد شهید برای ایجاد تعامل با دیگر مسئولان باز است

وی با رد ادعای عدم تعامل میان بنیاد شهید و دیگر ادارات گفت: دست هر کسی را که کوچک‌ترین کمکی را برای خدمت به جامعه هدف این بنیاد انجام دهد، می‌بوسیم.

امیری به وجود تعامل بسیار خوب با ادارات مرتبط با امورات جامعه ایثارگری افزود: مدیرکل دفتر فنی سابق و فعلی، معاون فنی و عمرانی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن، فرماندار بویراحمد و همه مدیران کل تعامل و همکاری خوبی با این بنیاد به منظور برطرف کردن مشکلات خانواده‌ها شهدا، جانبازان و ایثارگران داشته‌اند که از همه آنها قدردانی می‌کنم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع گلزار شهدای یاسوج اشاره کرد و گفت: در نیمه دوم سال 89 طی مکاتباتی با استاندار وقت، معاونین و کارشناسان اشکالات فنی و عدم استحکام سقف و ستون گلزار شهدای یاسوج که به تایید کارشناسان و مهندسان نیز رسیده بود را منعکس کردیم.

وی ادامه داد: بعد از انعکاس این مشکلات به دفتر فنی و تایید این دفتر، قبل از محرم سال گذشته از سوی دفتر فنی استانداری این استان نامه‌ای را دریافت کردیم که با توجه به غیر مستحکم بودن گلزار شهدای یاسوج مسئولیت و عواقب اجرای هر برنامه‌ای در صحن این گلزار متوجه برگزارکنندگان آن است.

امیری اضافه کرد: برای اجرای این دستور برنامه‌های فرهنگی و سوگواری دهه عاشورا را در خیمه‌هایی بیرون از صحن گلزار برگزار کردیم و بعد از آن با جدیت موضوع ساماندهی گلزار شهدای یاسوج را پیگیری کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با این شرایط از استاندار کهگیلویه و بویراحمد که بدون شک در زمینه مطالبات خانواده‌های شهدا دغدغه دارند، انتظار داریم برای ساماندهی گلزار شهدای مرکز این استان مساعدت کند ولی متاسفانه با پیگیری‌ها و مکاتبات مکرر هیچ اعتباری برای استحکام بنا، تقویت و یا ساخت مجدد گلزار اختصاص داده نشد.

وی تاکید کرد: درج برخی مطالب در رسانه‌ها ممکن است اظهار نظر شخصی آن رسانه باشد و مسئولان در اظهارنظرهای رسانه‌ای خود لازم است با ملاحظه بیشتری عمل کنند.

* با دریافت بودجه بلافاصله عملیات اجرایی گلزار شهدای یاسوج شروع می‌شود

امیری با اشاره به همکاری و سرکشی‌های مداوم استاندار سابق این استان از بنیاد شهید عنوان کرد: سرکشی و خداقوت به همکاران و خادمین جامعه ایثارگری به منظور ارشادات، تذکرات و حمایت‌های لازم، انتظار ما از استاندار کنونی این استان است که امید است بیش از گذشته صورت گیرد.

وی بنیاد شهید را افضل خواند و ادامه داد: ما از مسئولان ارشد این استان انتظار داریم که بنیاد شهید و امور ایثارگران را بیشتر از بقیه جاها ببینند و مورد حمایت قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه دغدغه‌ها و دلسوزی‌های مسئولان و رسانه‌ها قول داد به محض دریافت اعتبار و بودجه‌ای به این منظور عملیات ساخت گلزار شهدای یاسوج در کوتاه‌ترین زمان آغاز و اجرایی شود.

وی ساماندهی گلزارهای شهدا را در اکثر نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد را اقدامی مؤثر از سوی بنیاد شهید خواند و خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و مساعدت مسئولان ارشد گلزار شهدای مرکز این استان نیز هرچه سریع‌تر شروع شود.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول