اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

همه باید برای ماندگاری اهداف جانبازان و ایثارگران تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار مرکز مازندران تاکید کرد: همه باید برای ماندگاری اهداف شهدا، جانبازان و ایثارگران تلاش کنند.

همه باید برای ماندگاری اهداف جانبازان و ایثارگران تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عباس حسینی‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی مرکز مازندران بیان داشت: مهیا کردن جایگاهی مناسب برای جانبازان حداقل کاری است که می‌توان برای آنان انجام داد.

وی با اشاره به ریشه تاریخی و مذهبی انقلاب اسلامی گفت: حرف اول و آخر حرکت انقلاب اسلامی ایران بر مبنای توسعه و عملی شدن قوانین اسلام در جامعه است و از ابتدای شکل‌گیری جریان انقلاب از سال 42 عده‌ای بی‌نام و نشان به میان آمده و آگاهانه به دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی قیام کردند که برترین آنان به فرموده قرآن کریم بر سر سفره حق ارتزاق می‌کنند.

فرماندار ساری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های امام راحل خاطرنشان کرد: این روحیه بسیجی باید حفظ شود و استمرار این حرکت نظام را تضمین می‌کند و همه باید برای ماندگاری اهداف شهدا، جانبازان و ایثارگران تلاش کنند.

حسینی‌نژاد گفت: جانبازان قهرمانان ایران و سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

این مسئول با بیان این مطلب که جانبازان الگوی ارزش‌های اسلامی و مروجان معنویت به شمار می‌روند، گفت: جانبازان با ارج نهادن به ارزش‌های دین و اسلامی و با ترویج فرمان‌های اصیل اسلامی و عمل به آنها باعث تشویق افراد جامعه و هدایت آنان و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب می‌شوند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان مازندران متذکر شد: جانبازان سند پرافتخار نظام هستند که در دوران دفاع مقدس از با ارزش‌ترین چیزشان که جان و جسم شان بود گذشتند و در مقابل خصم دشمن ایستادند و خواست و اراده خداوند بر این بود که عده‌ای بمانند و به‌عنوان یادگاران دفاع مقدس حماسه‌های شهدا، رزمندگان و غیورمردان ایران در هشت سال جنگ تحمیلی را برای نسل‌های حاضر و آینده بازگو کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول