اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

اشتغال 457 ایثارگر و رزمنده در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از اشتغال 457 ایثارگر و رزمنده در پالایشگاه جم خبر داد.

اشتغال 457 ایثارگر و رزمنده در پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی در آیین گرامیداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان جم اظهار داشت: دفاع مقدس حماسه جانانه‌ای بود که حاصل درک و دریافت و باور عمیق ملت مسلمان به آموزه‌های قرآن کریم است و در آن از معامله با خدا و تقدیم جان و مال برای دیدار و کسب رضایت او سخن رفته است.
وی با تاکید بر موفقیت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی افزود: ارمغان هشت سال دفاع مقدس، علیرغم خیال باطل غرب و شرق با اقتدار و بالندگی سیاسی، ‌نظامی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی میهن همراه شد و ایران اسلامی توانست معادلات جهانی را بر هم زند و تحلیل­های مادی دنیاپرستان زمان را نقش بر آب سازد.
مدیرعامل پالایشگاه جم خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، عرصه تابناکی از جهاد و شهادت بود که مجاهدان اصلی آن  شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بودند و تصویری بی‌نظیر از دلدادگی به پروردگارشان را به نمایش گذاشتند و صحنه‌های جاودانی را خلق کردند که افلاک را درنوردید.
اسلامی از اشتغال 457 ایثارگر و رزمنده در پالایشگاه جم خبر داد و تصریح کرد: پالایشگاه فجر جم در کنار خانواده بزرگ خود که چرخ صنعت را در گوشه‌ای از ایران عزیز به حرکت در می‌آورد، در مجموع 457 نفر ایثارگر شامل پنج شهید، 123 جانباز، 12 آزاده ،63 خانواده شهید و 254 رزمنده را در خود خود جای داده است.
وی اضافه کرد: این آمار در کنار روحیه جهادی و حضور بیش از 80 درصد کارکنان بسیجی در پالایشگاه، شرکت پالایش گاز فجر جم را عرصه‌گاه جدیدی برای جهاد مقدس و تلاشی مضاعف بدل کرده که همگی حاکی از روحیه ایثار، مقاومت و سلحشوری رزمندگانی است که روزگاری در جنگ تحمیلی جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند.
مدیرعامل پالایشگاه جم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و ذخایر معنوی و فرهنگی شهدا و خانواده‌های آنهاست اذعان داشت: از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم تا همچون هشت سال دفاع مقدس که آزمون بزرگی برای ملت ایران بوده و در یاد همگان جاودانه خواهد ماند، با پاسداشت ارزش­های این افتخار جاودان، بتوانیم غرور و سرافرازی را در نسل­های آینده بر جای گذاشته و امتداد انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب عدالت گستر موعود آل محمد(عج) همراه سازیم.
اسلامی افزود: باید با تبعیت از ولایت فقیه در راستای رشد و پیشرفت کشور گام برداریم و در سال جهاد اقتصادی همه باید بیش از گذشته تلاش و فعالیت کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول