اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظو ارائه خدمات بهتر به دانشجویان شاهد و ایثارگر

ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیام‌نور لرستان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: به منظو ارائه خدمات بهتر به دانشجویان شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام‌نور لرستان، ستاد شاهد و ایثارگر در این دانشگاه تأسیس شد.

ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیام‌نور لرستان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان در جلسه‌ای که به مناسبت آغاز فعالیت ستاد شاهد و ایثارگر در این دانشگاه تشکیل شد، خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر را توفیق الهی دانست.

حسن علیزاده با تأکید بر ارائه خدمات بهتر به دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: مراکز آموزش عالی با خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر دین خود را به شهدا ادا می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با راه‌اندازی این ستاد در دانشگاه پیام‌نور لرستان خدمات بیش‌تری به دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه ارائه شود.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در این جلسه گفت: خدمت کردن به خانواده شهدا یک عبادت است که همواره مورد تأکید رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بوده است.

مصطفی اسکندری افزود: در راستای تحقق شعار امسال با همکاری ستاد دانشگاه پیام‌نور، هم‌اندیشی برای ظرفیت‌سازی در این راستا صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این نشست، نسبت به هر گونه حمایت از برنامه‌های ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام‌نور لرستان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول