اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی:

ایران در رشد تولید انرژی برق رتبه سوم جهان را داراست

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اعلام کرد: کشور ایران از لحاظ رشد تولید انرژی برق رتبه سوم و از نظر مقدار ظرفیت نصب شده رتبه 15 را در بین 200 کشور جهان داراست.

ایران در رشد تولید انرژی برق رتبه سوم جهان را داراست
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهزاد عصر امروز در نشست صمیمانه‏ای با مدیرعامل، معاونان، مشاوران و مدیران ارشد شرکت برق منطقه‏ای سمنان که با حضور معاون هماهنگی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر و مدیرکل روابط عمومی و بین‎الملل این شرکت و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برگزار شد، از وضعیت مطلوب شبکه برق‏رسانی در سطح استان سمنان ابراز رضایت کرد.
وی گفت: وجود شبکه برق مطمئن و پایدار در استان سمنان نشانگر وجود کارکنانی متعهد و متخصص در صنعت برق استان است.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به تامین برق مردم در تابستان امسال بیان داشت: با بهره‏برداری پروژه‏های مهم نیروگاهی و خطوط انتقال و فوق توزیع تابستان امسال را با کم‏ترین مشکل در تامین برق مردم پشت سرگذاشتیم و استان سمنان نیز تابستان خوبی را از جهت ارایه مطلوب انرژی برق سپری کرد.
بهزاد با بیان جایگاه مناسب صنعت برق ایران در سطح جهانی افزود: کشور ایران از لحاظ رشد تولید انرژی برق رتبه سوم و از نظر مقدار ظرفیت نصب شده رتبه 15 را در بین 200 کشور جهان داراست.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به توانایی‏های مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان در به انجام رساندن پروژه‏های صنعت برق در استان اظهار داشت: در بخش‏های انتقال و فوق توزیع در شرکت برق منطقه‏ای سمنان فعالیت‏های مناسبی صورت گرفته است و در راستای افزایش مطلوبیت ارایه برق مطمئن و پایدار به مردم استان در بخش مختلف باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول