اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور استاندار مازندران و طرف مالزیایی؛

قرارداد ساخت کارخانه تولید برق از زباله امضا شد

خبرگزاری فارس: قرارداد ساخت کارخانه تولید برق از زباله با حضور استاندار مازندران و طرف مالزیایی امضا شد.

قرارداد ساخت کارخانه تولید برق از زباله امضا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قرارداد ساخت کارخانه تولید برق از زباله در استان مازندران صبح امروز با حضور استاندار مازندران، شهرداران آمل، بابل و بابلسر و همچنین روسای شورای اسلامی این سه شهر و علی بابایی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران امضا شده است.
این قرارداد در حالی با طرف مالزیایی امضا شد که دبیر اول سفارت مالزی در تهران و مسئول شرکت اس دبلیو تی نیر حضور داشتند.
استاندار مازندران درباره این قرارداد، گفت: قطعاً چیزی که موجب تداوم و پایداری روابط دو کشور ایران و مالزی است مبادلات تجاری بین کشور ها است.
سید علی‌اکبر طاهایی تصریح کرد: در حال حاضر مالزی در پروژه‌های متعدد کشورمان سرمایه‌گذاری کردند که سهم انرژی و نفت و گاز بیشتر از بقیه رشته‌ها است.
وی با تاکید بر این نکته که ساخت نیروگاه تولید برق از زباله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: این قرارداد در حالی اجرایی می‌شود که رعایت مسایل زیست محیطی در دستور کار است.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه پس از اجرای این قرارداد زباله شهرهای آمل، بابل و بابلسر در  کارخانه تولید برق از زباله جمع‌آوری می‌شود، اضافه کرد: در صورتی که سرمایه‌گذاری مالزیایی این پروژه بتواند به تعهدات خود عمل کند پروژه‌های دیگر کشور نیز در استان های دیگر نیز به این سرمایه گذار واگذار می شود.
این مسئول گفت: برای تنظیم این قرارداد جلسات متعددی با موضوع های حقوقی و مالی برگزار شد.
استاندار مازندران با اشاره به همکاری دیگر شرکت های سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان مازندران از این افراد برای بازدید از ظرفیت‌های استان به ویژه مناطق آزاد تجاری بندر امیرآباد دعوت کرد.
مسئول شرکت اس دبلیو تی نیز در این باره اذعان داشت: شرکت سرمایه گذار مالزیایی در مازندران قول می  دهد که پروژه تولید برق از زباله را با آخرین تکنولوژی روز دنیا در مازندران به اجرا در آورد.
وی ابراز امیدواری کرد که این کارخانه الگویی برای ساخت در کشورهای دیگر شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول