اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفرات برتر دهمین جشنواره استانی قرآن و عترت معرفی شدند

خبرگزاری فارس: افراد برتر دهمین جشنواره استانی قرآن و عترت (ع) دانش‌آموزان بسیجی در تبریز معرفی شدند.

نفرات برتر دهمین جشنواره استانی قرآن و عترت معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز این جشنواره که با هدف ترویج و گسترش فرهنگ قرآن کریم و عترت (ع) با حضور 236 نفر از دانش‌آموزان بسیجی آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار شد.

در رشته حفظ دانش‌آموزان دختر مقطع پوینده، منیره فیروزی از ناحیه چهار، الهام کاوران از ناحیه یک و الهام پورباقر از اسکو به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و پوینده در رشته درک مفاهیم ریحانه کریم نژند از بناب، هانیه مشفق از مهربان و زهرا علیزاده از آذرشهر عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته عترت (ع) زهرا تقوی از ناحیه دو  آموزش و پرورش تبریز، مائده حسینی از مراغه و زهرا حسن‌پور اصل از سوم به ترتیب اول تا سوم شدند.

دانش‌آموزان مقطع دبیرستان و پیشگام در رشته قرائت نسرین یاری از ناحیه چهار، فاطمه رحمان‌زاده از ناحیه دو و زهرا آقایی از گوگان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ قرآن کریم گیتی عقیلی از ناحیه سوم آموزش و پرورش نفر برگزیده انتخاب شد.

در رشته درک مفاهیم نفیسه مشهدی جعفرلو از شبستر، صبا شهریوری از ناحیه یک و معصومه صادقی از مراغه رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

و در رشته عترت (ع) وحیده شمس خانی ازشبستر، فاطمه پناهی از ناحیه چهار و رعنا شکوری از اسکو به افراد اول تا سوم شناخته شدند.

و در بخش دانش‌آموزان پسر مقطع تحصیلی راهنمایی و پوینده در رشته قرائت محمدحسین تقی‌زاده از ناحیه دو، علی نامی از مرند و میر مهدی موسوی از ناحیه سه و در گروه پیشگام در این رشته علی فتحی‌زاده از بناب، ابوالفضل رضایی از جلفا و محمد محمودی از مرند عناوین اول تا سوم این جشنواره شدند.

در رشته حفظ پویندگان میلاد عاشقی از ناحیه چهار، سینا طباخی از ناحیه دو، امین فرج‌پور از بناب و در رده پیشگامان محمد ملاء زاده از مرند و علی فیروز از ناحیه سه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته درک مفاهیم پویندگان احسان فتوحی از بناب، علیرضا طلعتی از صوفیان و علی کوثرزاده از جلفا و پیشگامان این رشته حسین باقر زاده از ناحیه چهار، مهدی ثنایی از بناب و کیوان نصیری از ناحیه سه تبریز عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

و در رشته عترت (ع) پویندگان رضا رنجبر از آذرشهر، یاسین طایفه از شبستر و مهدی نوری از ناحیه سه تبریز و پیشگامان احسان شیری از ناحیه دو آموزش و پرورش تبریز، ابراهیم نو بهاری از شبستر و یوسف آذر بیگ از بناب افراد اول تا سوم این جشنواره شناخته شدند.

افراد اول این دهمین جشنواره استانی قرآن و عترت (ع) دانش آموزان بسیجی به مرحله کشوری که در سال آینده برگزار خواهد شد راه یافتند. 

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول