اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان بوشهر:

نقش دانش‌آموزان بسیجی در انقلاب از خاطره‌ها نمی‌رود

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان بوشهر گفت: دانش‌آموزان بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب نقش ممتاز و موثری داشته‌اند که هرگز از خاطره‌ها محو نمی‌شود.

نقش دانش‌آموزان بسیجی در انقلاب از خاطره‌ها نمی‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خضر درویشی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در بوشهر با تاکید بر اجرای دقیق برنامه‌ها در این هفته، اظهار داشت: دیدار دانش آموزان نخبه بسیجی با امام جمعه بوشهر، طرح رهروان شهید فهمیده، برگزاری یادواره شهدا، غبار روبی قبور مطهر شهدا، دو رهروان شهدای دانش آموزی و راهپیمایی 13 آبان از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانش آموزشی است.
وی افزود: بسیج یکی از عنایات ارزشمند و والای الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت وجود حضرت امام خمینی (ره) به امت اسلامی ایران ارزانی شده و سازمان بسیج دانش آموزی بخشی از این شجره طیبه و درخت پرثمر و با برکت انقلاب اسلامی است.
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان بوشهر ادامه داد:
در هفته بسیج دانش آموزی 17 عنوان برنامه در 50 مدرسه شهر بوشهر  اجرا می‌شود.
وی گفت: اکنون که دشمنان اسلام و انقلاب از تمام توطئه‌های استکباری خود نا امید شده‌اند، تنها راه مقابله با این انقلاب شکوهمند اسلامی را مبارزه با فرهنگ و اعتقادات مردم تصور کرده و بیشترین توجه و حمله را به نسل جوان، این آینده سازان جامعه اسلامی معطوف داشته و با توسل به انواع ترفندها و توطئه‌های فرهنگی، به گمان خود تلاش می‌کنند تا بتوانند این طلایه‌داران عرصه‌های علم و فرهنگ را از انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید به خون خفته است، دور کنند.
وی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان دانش آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب نقش ممتاز و موثری داشته‌اند که هرگز از خاطره‌ها محو نمی‌شود.
درویشی گفت: آینده جامعه ما در دست دانش‌آموزان است بنابراین برای ساختن جامعه‌ای سرزنده و شاداب و رساندن آن به تعالی باید همه مسئولان به‌ویژه نهاد مقدس بسیج تمام سعی و تلاش خود را در فراهم کردن شرایط مناسب برای فعال کردن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و دینی دو چندان کند.
درویشی افزود: نشاط واقعی جامعه ایران اسلامی وابسته به فعالیت این قشر عظیم است و هر جامعه‌ای که بخواهد به اهداف متعالی خود برسد و به پیشرفت آن جامعه اهمیت دهد باید رسیدگی به امور آنها را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.
درویشی خاطرنشان کرد: در این هفته سعی شده با همکاری سازمان آموزش و پرورش شهرستان بوشهر برنامه‌هایی ارائه شود تا دانش‌آموزان بتوانند بیشترین بهره‌های سیاسی و دینی از این مراسمات ببرند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول