اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی درمیان خبر داد

شرکت دانش‌آموزان بسیجی درمیان در مسابقات قرآن

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی درمیان گفت: تعداد 150 دانش‌آموز بسیجی دختر و پسر درمیان در مسابقات قرآن و عترت شهرستان شرکت کردند.

شرکت دانش‌آموزان بسیجی درمیان در مسابقات قرآن

محمد علی‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار داشت: مسابقات قرآن بسیج دانش‌‌آموزی درمیان در چهار رشته حفظ، قرائت، درک مفاهیم و عترت در دو مرحله آموزشگاهی و شهرستان برگزار شد و تعداد 32 نفر از منتخبان شهرستان به مسابقات استانی که دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، راه یافتند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی درمیان مهم‌ترین رسالت کنونی بسیج دانش‌آموزی در درمیان را ولایت‌پذیری و خودسازی برشمرد و تصریح کرد: شکل‌گیری بسیج دانش‌آموزی یکی از برکات خون مطهر دانش‌آموزان شهیدی هم‌چون محمدحسین فهمیده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر ادامه داد: این رویداد و زلزله بزرگ قرن امروز سرآغازی برای بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان شده و زمینه انزوای مستکبران جهان‌خوار و در رأس آن آمریکا را فراهم کرده است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی درمیان تربیت نسلی مومن، متعهد، قانونمند، منسجم، منعطف، کارآمد، پویا، اثربخش و توانمند در کلیه سطوح و واحدهای آموزشی را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف بسیج دانش‌آموزی در شهرستان مرزی درمیان برشمرد.

علی‌آبادی توسعه و تعمیق مبانی انقلاب اسلامی را گوشه‌ای دیگر از رسالت بسیج دانش‌آموزی درمیان دانست و ابراز داشت: اهتمام به تربیت دانش‌آموزان بسیجی منطبق بر سیره عملی اهل‌بیت(ع) و معرفی آنان به منظور هدایت جامعه دانش‌آموزی شهرستان در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی دیگر از سرفصل‌های کاری بسیج دانش‌آموزی شهرستان است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول