اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون آباد:

دانش‌آموزان بسیجی با ایثار به اسلام آبرو دادند

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به رشادت‌های دانش‌آموزان بسیجی گفت: دانش آموزان بسیجی با ایثار و جان فشانی‌های خود به اسلام و انقلاب اسلامی آبرو دادند.

دانش‌آموزان بسیجی با ایثار به اسلام آبرو دادند
بندعلی علیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی، با ایمان و بینش عمیق و استوار و تلاش در راه علم‌آموزی، درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را برای ساختن ایرانی آباد و سرافراز می‌آموزند.
شهردار فرون‌آباد افزود: دانش آموزان بسیجی با ایثار و جان فشانی های خود به اسلام و انقلاب اسلامی آبرو دادند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نسل جوان و به ویِژه دانش‌آموزان بسیجی را آینده‌سازان کشور خواند و گفت: این نسل نیز همانند ایثارگران دوران دفاع مقدس در راستای اقتدار ایران اسلامی تلاش می‌کنند.
علیان تاکید کرد: بسیج شجره‌ی طیبه‌ای است که امام خمینی (ره) پایه و اساس آن را بنا نهاد و بیداری اسلامی که امروز در کشورهای مختلف جهان شاهد آن هستیم، نشات گرفته از نهضت انقلاب اسلامی و ثمره‌ی تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های کسانی است که در این عرصه تلاش کردند و با بینش اسلامی در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب گام برداشتند. احمد فتحی افزود: بر اساس آمارهای ارایه شده، بیشترین قشری که تحت پوشش بسیج قرار گرفته‌اند دانش‌آموزان هستند.
شهردار فرون‌آباد با اشاره به این‌که دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت محسوب می‌شوند، تصریح کرد: دانش‌آموزی که با تفکر و روحیه‌ی بسیجی تربیت شود و رشد کند، باعث رشد و بالندگی نظام در همه‌ی عرصه‌ها می‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه خاطرنشان کرد: امروز بسیجی بودن و بسیجی ماندن بسیار دشوار است و باید به این رسالت بزرگ توجه ویژه شود و لازمه‌ی بسیجی بودن، مقاومت و پایداری و تلاش برای رسیدن به موفقیت در همه‌ی عرصه‌ها است.
علیان تاکید کرد: خوش‌بختانه امروز بسیج در همه‌ی عرصه‌های علمی،‌فرهنگی و پژوهشی به رشد و بالندگی رسیده است و برنامه‌ریزان بسیج دانش‌آموزی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود، اقدامات موثری انجام داده‌اند.
شهردار فرون‌آباد امروز شهید فهمیده، به حق، الگوی شایسته و تصویر برجسته‌ای از ایثار و جهاد و شهادت برای دانش‌آموزان بسیجی و جوانان کشور ماست، به گونه‌ای که حماسه سازی‌های فهمیده و دیگر فهمیده‌های میهن اسلامی، می‌تواند یادآور دوران دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن دوران باشکوه باشد.
علیان دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده و 26 هزار شهید بسیجی دوران جنگ تحمیلی را گرامی داشت و اضافه کرد: این دانش آموز با ایمان و با اخلاص درس بزرگ شجاعت، ایثار و فداکاری را به همه مردم به ویژه دانش آموزان و جوانان فهیم این مرز و بوم آموزش داد.
شهردار فرون‌آباد در ادامه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید فرهنگ سازی و تلاش و کوشش در جهت ارتقای سطح دانش خود از این شهید دانش آموز الگو پذیرند،
وی در ادامه با اشاره به شکل‌گیری بسیج و حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف فعالیتی آن، از مسئولان و دانش‌آموزان خواست تا هفته بسیج دانش‌آموزی را در نهایت شکوه و عظمت در اجرای بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تکریم شهدای دانش‌آموز برگزار کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول