اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 11 تیم

والیبالیست‌های بسیجی در بروجن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند

خبرگزاری فارس: مسابقات والیبال دانش‌آموزان بسیجی در بروجن امروز با شرکت 11 تیم در این شهر بروجن آغاز شد.

والیبالیست‌های بسیجی در بروجن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده حوزه مقاومت دانش‌آموزی سپاه بروجن بعدازظهر امروز در این مراسم آغاز این مسابقات، اظهار داشت: مسابقات والیبال بسیج دانش‌آموزی بروجن با هدف ترویج فرهنگ ورزش و افزایش آمادگی جسمانی و روحی بسیجیان برگزار می‎شود.

غلامعلی حیدری افزود: در این مسابقات پنج تیم در مقطع سنی جوانان از آموزشگاه‌های متوسطه و شش تیم در رده سنی نوجوانان از آموزشگاه‌های راهنمایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حیدری افزود: تیم‌های رده سنی جوانان از واحدهای مقاومت شاهد، شهید شبانیان، امام خمینی(ره)، ملاصدرا و شهید حائری هستند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در رده سنی نوجوانان نیز از واحدهای مقاومت فارابی و قاسم ابن‌الحسن(ع) ‌از آموزشگاه شاهد، شهید طاهری و ارشاد در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت دانش‌آموزی سپاه بروجن در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه ورزش از دیدگاه اسلام، گفت: دین مبین اسلام، همیشه اهمیت فراوانی به مراقبت از تن و روح آدمی قائل شده است و انسان را موظف به رعایت اموری کرده که به سلامتی جسمانی و روحانیش بپردازد.

وی ادامه داد: در بینش اسلامی بدن هدیه‌ای الهی است که بر اساس حسن کرامت آفریده شده است و ظرافت شگفت انگیزی در آفرینش آن به کار برده شده است.

حیدری با بیان اینکه ورزش کردن موجب افزایش معرفت انسانی نسبت به خداوند متعال می‏شود، گفت: تربیت بدنی در این راستا به‌عنوان بخش مهمی از تعلیم و تربیت کوشش می‌کند تا به حرکت و فعالیت واداشتن آدمی به‌صورت منظم و سازمان یافته در راستای هدف گام بردارد و یا اینکه زمینه‌ساز و تقویت کننده حرکت هر انسان باشد.

فرمانده حوزه مقاومت دانش‌آموزی سپاه بروجن اضافه کرد: در اسلام تربیت‌بدنی به‌عنوان ابزاری است که برای تأمین بهداشت و سلامتی تن و پاکی روان، تقویت روح و صیقل خوردن تن، پرکردن اوقات فراغت به‌صورت سالم و مفید، مصون نگهداشتن جامعه از رذایل و عوارض اخلاقی، ایجاد توانایی و تقویت روحیه کار و تلاش در راستای رشد و سازندگی بوده تا بدن‌های پرورش یافته در خدمت اهداف مقدس باشد.

مسابقات والیبال دانش‌آموزان بسیجی با شرکت 11 تیم در بروجن برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول