اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رأی اولی‌های بسیجی استان مرکزی:

مردم مشارکت جدی در انتخابات داشته باشند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع و رأی اولی‌های بسیجی استان مرکزی خواستار مشارکت جدی مردم در انتخابات شدند.

مردم مشارکت جدی در انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک دانش‌آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع و رأی اولی‌های بسیجی استان مرکزی در بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده‌اند: در شرایطی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای تحت نفوذ صهیونیسم‌های جنایتکار، همواره بر مقابله با پیشرفت‌های علمی، صنعتی، سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی اصرار ورزیده است و با روش‌های مختلف، به ویژه برای کاستن از رشد علمی ما و تضعیف روحیه جوانانمان به توطئه پرداخته است، ملت بزرگ و بصیر و جوانان هوشمند و با استعداد ما تاکنون سر خصم را به دیوار ناکامی کوبیده و پیوسته راه سرافرازی و موفقیت را درنوردیده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: حضور استوار ملت بزرگ نیز در صحنه‌های مختلف نشان داده است که این عزم و اراده قلبی به اندازه‌ای عمیق و پایدار است که توطئه و ترور نمی‌تواند آن را از امت مؤمن و جوانان دلاور و خردمند آن به سرقت ببرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور پرشکوه مردم آگاه و بصیر در همایش میلیونی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیست و دوم بهمن ماه 90 تجلی اراده سستی‌ناپذیر ملت ما بوده است و صحنه‌های شکوهمندتر پیش رو در دوازدهم اسفند 90 یقینا پیغام درخشانی از استمرار عزت و سربلندی به دنبال خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: دولت‌هایی که به وسوسه و حیله‌گری‌های آمریکا و اسرائیل به جمع «تحریم‌چی‌های» بی‌اثر پیوسته‌اند یقینا تاکنون دریافته‌اند که این بازی بیش از ما به آنان آسیب خواهد رسانید و ذره‌ای از اراده ما را نخواهد کاست.

در این بیانیه تاکید شده است: از همه دوستان و هم سن و سالانی که به عرصه علمی پیوسته‌اند و استعدادهای خود را بروز داده‌اند، همه میلیون‌ها نفری که در خود این توانایی‌ها را می‌بینند، می‌خواهیم که بر این نکته با تأمل بیندیشند، پیشرفت علمی همواره محصول انسجام ملی و قدرت فرهنگ، اندیشه و سیاست ما خواهد بود. بنابراین اصرار داریم خانواده‌ها، دوستان و آشنایان خود را ترغیب کنند تا در پای صندوق‌های خاطره‌انگیز رأی پشتوانه‌های آینده علمی و تمدنی کشور عزیزمان را رقم بزنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول