اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای برگزاری دهمین دوره مسابقالت قرآنی صورت گرفت

معرفی برترین‌های مسابقات قرآنی دانش‌آموزان بسیجی کردستان

خبرگزاری فارس: نفرات برتر مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه دانش‌آموزان بسیجی کردستان که به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولان در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، معرفی شدند.

معرفی برترین‌های مسابقات قرآنی دانش‌آموزان بسیجی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این دوره از مسابقات و پس از داوری‌های انجام شده ظهر امروز با اعلام نتایج نهایی در رشته قرائت در بخش برادران پوینده، حامد کاظمی از بیجار، پیام خاکی از کامیاران و فرید میرکی از سنندج اول تا سوم شدند.

در رشته درک مفاهیم طاها زرین از قروه و محمدعرفان زندیه از بیجار به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و در رشته عترت نیز رامین کشگر از بیجار و محمدمهدی قربانی از قروه منتخب شدند.

در رشته قرائت برادران پیشگام، عبدالباسط پشابادی از کامیاران و پیمان نظری از بیجار رتبه‌های برتر را کسب کردند و در رشته مفاهیم نوید صحرایی از کامیاران و رشته عترت نیز علی جعفری از بیجار به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

هم‌چنین در رشته قرائت خواهران پوینده، مریم السادات موسوی از سنندج، معصومه صابری از بیجار و پریا ویسی از کامیاران اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ خواهران پوینده، حدیث عزیزی از کامیاران و زهرا احمدی از سریش آباد، رشته مفاهیم دریا ولی‌زاده از بیجار و حدیث مرادی از کامیاران، رشته عترت فاطمه اسدی از بیجار و خدیجه اکبری از کامیاران منتخب شدند.

در رشته قرائت خواهران پیشگام بسیجی‌، آمنه عزیزی از سقز، سپیده ذبیح الهی از بیجار و مریم قربانی از کامیاران اول تا سوم شدند و وحیده داود زاده از بیجار نفر برتر رشته حفظ این دوره از مسابقات شد.

در رشته مفاهیم نیز سارا امامی از کامیاران، تریفه اسکندری از سقز و زهرا انگورانی از بیجار اول تا سوم شدند و در رشته عترت نیز بهاره آقا میرزایی منتخب شد.

گفتنی است، دهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم دانش‌آموزان استان پس از برگزاری مرحله شهرستانی برگزار شد و در مجموع 200 نفر از دانش‌آموزان برتر در رشته‌های مختلف قرآنی از شهرستان‌های مختلف استان در این دوره از مسابقات حاضر شدند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول