اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته بسیج؛

دانش‌آموزان بسیجی بروجن تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته بسیج از دانش‌آموزان برتر شرکت‌کننده در طرح هجرت 3 شهرستان بروجن تجلیل شد.

دانش‌آموزان بسیجی بروجن تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن پیش ازظهر امروز در این مراسم با  تقدیر از تلاش دانش‌آموزان بسیجی شرکت کننده در طرح هجرت، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به همنوعان در جامعه اسلامی بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام علی دهقانی افزود: بسیجیان با بصیرت و بینش عمیق، اقدامات دشمن را شناسایی و با آن مبارزه می‌کنند.
وی رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای را شاخص و معیار شناخت راه صحیح اعلام و گفت: شناخت و تبعیت از ولی فقیه تکلیف هر مسلمان واقعی است.
دهقانی تصریح کرد: بسیج در اندیشه امام راحل نهادی اجتماعی است که گستره پاسخگویی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن ادامه داد: بر اساس این اندیشه، بسیج چنان با بخش‌های دیگر نظام پیوند دارد که جدایی آنها از هم در جامعه اسلامی امکان پذیر نیست.  
وی با اشاره به دستاوردها و کارکردهای متنوع و متعدد بسیج در انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بسیج با کارکردهای گوناگون خود یاری‌رسان نیازهای آموزشی، عمرانی، سیاسی و دفاعی است.
دهقانی با بیان اینکه بسیج یک تفکر والایی برای پیاده کردن احکام الهی است، افزود: بسیجی واقعی امام علی(ع) است که رسالت آن پیروی محض از پیامبر(ص) و حرکت در مسیر رسول خدا و پیاده کردن فرامین الهی و رهنمودهای قرآن در جامعه اسلامی بود.
وی  با تأکید بر اینکه بسیج در صحنه جامعه حضور فعال و مؤثر دارد، افزود: تا زمانی‌که این حضور فعال و اثرگذار است هیچ دشمنی نمی‌تواند در خیال خود، فکر براندازی نظام را در سر بگذراند.
دهقانی ادامه داد: در حال حاضر دشمن در راستای تضعیف انقلاب و براندازی نظام، ایجاد روزنه‌هایی برای نفوذ در بسیج را نشانه رفته ‌است تا با تضعیف این پایگاه مردمی و و ایجاد شکاف بتواند توطئه‌های خود را محقق سازد.
به مناسبت هفته بسیج، ‌از دانش آموزان برتر شرکت کننده در طرح هجرت 3 استانی شهرستان  بروجن با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول